درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 18:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35973صفحه نخست » دوشنبه، 19 آذر 1397 - 04:31
روزنامه نگاری کشور در حوزه تصویر فقیر است
کاریکاتوریست و گرافیست پیشکسوت کشور گفت: روزنامه‌نگاری کشور درحوزه تصویر فقیر است و عدم شناخت مدیران رسانه ها از ظرفیت های موجود کاریکاتور در مطبوعات سبب شده است تاثیرگذاری این مدیوم فرهنگی بر مخاطبان کاهش یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاریکاتوریست و گرافیست پیشکسوت کشور گفت: روزنامه‌نگاری کشور درحوزه تصویر فقیر است و عدم شناخت مدیران رسانه ها از ظرفیت های موجود کاریکاتور در مطبوعات سبب شده است تاثیرگذاری این مدیوم فرهنگی بر مخاطبان کاهش یابد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، نمایشگاه کارتون و گرافیک حسین نیرومند با عنوان «حق مسلم ماست» عصر یکشنبه در نگارخانه عالی حوزه هنری افتتاح می شود.


نیرومند در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به تاثیرگذاری کارتون بر مخاطب گفت: هنرمند متعهد با باور و اعتقاد راسخ خود می تواند از این زبان تصویری برای بالابردن بینش و بصیرت جامعه بهره ببرد.


وی با انتقاد از سیستم فرهنگی در کشور افزود: سیستم فرهنگی ما توانایی این را ندارد که فضایی مناسب برای ارتباطات آثار هنرمندان با مخاطبان مهیا کند و همچنین با تبلیغات فراگیر و نمایشگاه های متعدد در سراسر کشور فضایی برای تاثیر آثار بر جامعه فراهم کند.


این هنرمند انقلابی با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در ارتباط با مخاطبان اظهار کرد: کاریکاتورها و طرح های تاثیرگذارمی تواند بوسیله یک سیستم فرهنگی باهوش در شبکه های اجتماعی بازنشر شوند درحالی نهادهای فرهنگی هنوز به ضرورت و تأثیرگذاری این رسانه آگاه نشدند.


وی با اشاره به عنوان «حق مسلم ماست» برای نمایشگاه خود افزود: این نمایشگاه شامل آثار مرتبط به مسایل داخل کشور و مسایل مربوط به عربستان است که بخش ویژه آن به مسایل برجام مرتبط است و کاریکاتور را ابزاری برای نقد این فضا استفاده کردم.


این کارتونیست پیشکسوت با اشاره به ضرورت محتوا و توجه به مفهوم در کاریکاتور گفت: کاریکاتور هنری است که با توجه به ماهیت رسانه ای خود ارتباط مستقیم با مخاطب دارد و همین امر ضرورت تعهد و شناخت صحیح جامعه را برای هنرمند ایجاد می کند.


نیرومند در پایان گفت: این نمایشگاه حاصل حدود چهار سال کار است که تلاش کردم تجربیات جدیدم را در این نمایشگاه نمایش دهم. آثار متشکل از 57 اثر با سایز 70*100 و 60 اثر با سایز 30*30 است.


آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه «حق مسلم ماست» بیشتر دارای مضمونی پیرامون مذاکرات هسته ای و قضیه برجام است.


نمایشگاه کارتون و گرافیک با عنوان «حق مسلم ماست» عصریک‌شنبه 18 آذرماه ساعت 16 در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، طبقه همکف ساختمان مرکزی حوزه هنری، نگارخانه عالی مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد