درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 14:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35970صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 17 آذر 1397 - 16:37
دانشجویان روابط عمومی از خبرگزاری ایرنا قزوین بازدید کردند
جمعی از دانشجویان رشته روابط عمومی جهاد دانشگاهی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز استان قزوین بازدید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جمعی از دانشجویان رشته روابط عمومی جهاد دانشگاهی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز استان قزوین بازدید کردند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، دانشجویان جهاد دانشگاهی روز شنبه در جریان این بازدید و طی نشست مشترک با رییس و جمعی از کارکنان ایرنا با نحوه تهیه، تولید و انتشار خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی آشنا شدند.


رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین در این نشست با تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: دانشجویان چشم بیدار و قلب تپنده نظام اجتماعی هستند و در طول تاریخ هم نقش آفرینی های زیادی کرده تا جایی که اظهار مطالبات اجتماعی امروزه از همین گروه سرچشمه گرفته است.


علی حیدر شاه حسینی ضمن معرفی خبرگزاری جمهوری اسلامی، تصریح کرد: ایرنا در واقع قدیمی ترین نهاد گردآوری و انتشار خبر است که از سال 1313 با نام آژانس خبری پارس تاسیس و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 60 به نام خبرگزاری جمهوری اسلامی تغییر نام یافت.


وی با بیان اینکه دنیای رسانه ای امروز به شدت و با سرعتی زیاد در حال تغییر و تحول است، تاکید کرد: امروزه برخلاف گذشته با انبوهی از مخاطبان مواجه هستیم که پراکندگی آن هم نامشخص است.


شاه حسینی ادامه داد: پیش از این، ایرنا با انتشار اخبار به صورت تلکس آن را در اختیار روزنامه ها، رادیو و تلویزون قرار می داد و به طور مستقیم نیز با مردم ارتباط نداشت اما با ورود اینترنت به عرصه اطلاع رسانی، این خبرگزاری متناسب با تغییرات دچار تحول شد و با تشکیل سایت به صورتی فراگیر و بدون واسطه روزنامه ها، در بین مردم نفوذ پیدا کرد.


به گفته این مسئول خبری، در دنیای متغیر امروزی، هم به علت افزایش سرعت انتقال اخبار و اطلاعات و هم به دلیل فراهم شدن امکان انعکاس خبر توسط از سوی شهروندان نیاز است که دانشجویان خبر و روابط عمومی ها با ذهنی منعطف تنها به دانسته های قدیمی خود اکتفا نکرده و خود را به فنون جدید خبررسانی مجهز کنند.


شاه حسینی با بیان اینکه در شرایط کنونی ضمن پایبندی به اصول پذیرفته شده، اخبار متناسب با تغییرات باید به روزسانی شوند، تاکید کرد: پرهیز از متن های طولانی، ورود به دنیای چند رسانه ای و به شدت رقابتی از شرایط مهم برای موفقیت در این عرصه است.


وی با اشاره به یکی دیگر از تغییرات خبر رسانی در عصر جدید، یادآور شد: در شرایط فعلی که با استفاده از تجهیزات تلفن همراه هوشمند، همه شهروندان امکان اطلاع رسانی دارند، دیگر نمی توان مانند گذشته براساس مصالح و مقتضیات خاص اخبار را گزینشی و حبس کرد زیرا انحصار موجود در این حوزه به طور کامل شکسته شده و اگر رسانه ای اقدام به این کار کند به شکلی دیگر آن خبر به جامعه درز خواهد کرد.


در ادامه این نشست، دبیران خبرگزاری ایرنا به سئوالات دانشجویان پاسخ داده و سپس حاضران با حضور در اتاق تحریریه خبر ایرنا، از نزدیک با نحوه تولید و انتشار خبر در این رسانه آشنا شدند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد