درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35969صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 17 آذر 1397 - 17:11
مشاور دبیر و سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور ستادی کانون های مساجد کشور: حفظ و توسعه ارتباطات انسانی از وظایف روابط عمومی هاست
حجت الاسلام امیر ارزانی گفت: روابط عمومی امروزه از دغدغه های اصلی ما است، نگاهی که به روابط عمومی می شود باید نگاهی تاثیرگذار و هدفمند باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-حجت الاسلام امیر ارزانی گفت: روابط عمومی امروزه از دغدغه های اصلی ما است، نگاهی که به روابط عمومی می شود باید نگاهی تاثیرگذار و هدفمند باشد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان از مشهد، «حجت الاسلام امیر ارزانی» شامگاه(16 آذر) در دومین گردهمایی مسئولین ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: روابط عمومی امروزه ازدغدغه های اصلی ما است، نگاهی که به روابط عمومی می شود باید نگاهی تاثیرگذار و هدفمند باشد؛ هم چنین ایجاد حفظ و توسعه ارتباطات انسانی به شرط داشتن ارتباطات و اطلاعات از وظایف اصلی روابط عمومی است و این بدان معنا است که شخص اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و به دیگران انتقال می دهد.
 
 سرپرست اداره کل هماهنگی امور ستادی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید از افراط و تفریط دور باشند، افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری روابط عمومی ها باید اقدامات مختلف را با زبانی تاثیرگذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند، لذا یکی از مهم ترین دغدغه های ما بحث ساختاری در روابط عمومی ها بود که خوشبختانه موفق شدیم در حدود 29 استان کارشناس رسانه و روابط عمومی را مستقر کنیم.
 
 حجت الاسلام ارزانی با بیان این که متاسفانه سایت واحد در دبیر خانه ها نداریم گفت:هفته گذشته در جلسه ای این موضوع را مطرح کردم ولی اگر این اتفاق نیفتاد باید یک پایگاه اطلاع رسانی ایجاد کنیم که بحث روابط عمومی ها سامان دهی شود، هوشمند سازی روابط عمومی در فضای مجازی بسیار دارای اهمیت است و باید تلاش خود را در این زمینه مضاعف کنیم.
 
 مشاور دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور با اشاره به این که خبر و عکس ابزار روابط عمومی است، ادامه داد: اظهارداشت: نداشتن سناریو برای کار هایی که انجام می شود یک ضعف است زیرا فقط نوشتن خبر کافی نیست ما نیاز به خلاقیت داریم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد