درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35926صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 آذر 1397 - 11:04
هیچ روابط عمومی حق ندارد وقتی روزنامه های سراسری در هرمزگان نمایندگی دارند مستقیما با تهران کار کنند
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان گفت: تمامی اختلاف نظرها بین اهالی رسانه به خاطر تبعیض هاست و این رفتارها مطبوعات را دچار سوء تغذیه کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان گفت: تمامی اختلاف نظرها بین اهالی رسانه به خاطر تبعیض هاست و این رفتارها مطبوعات را دچار سوء تغذیه کرده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر، غلامعباس شمس الدینی با ابراز تاسف ازافزایش شکاف بین جامعه رسانه ای هرمزگان تصریح کرد: در نشست
روابط عمومیهای استان با معاون سیاسی پیشنهاد مشترک روسای انجمن ها و تشکلها مبنی بر اشتراک هفته نامه ها مصوب و پس از آن به عنوان یک دستاورد در حالی در بوق و کرنا شد که بسیاری از روابط عمومی ها از این مصوبه اظهار بی اطلاعی کرده یا ادعا دارند بنا به دستورالعمل بالادستی اجازه اشتراک نشریات را ندارند.
 
 وی افزود: اهالی رسانه به خصوص خبرنگاران وهفته نامه ها و ماهنامه ها در هرمزگان مظلوم و مورد بی مهری قرار گرفته اند و امیدوارم متولیان فرهنگی نگاه انحصاری و سلطه طلبی را از بین ببرند. وی ابراز امیدواری کرد: مدیر کل جدید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود و بتوانند به این وضعیت نابسامانیها پایان دهد.
 
 شمس الدینی به جلسه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: در آن جلسه درخواست کردیم که به دلیل عدم اختصاص آگهی در حمایت از هفته نامه بحث اشتراک جدی شود که متاسفانه به بهانه های مختلف غالب روابط عمومی زیر بار این دستورنمی روند واین بخشنامه نه تنها گشایشی در روند فعالیت مطبوعات ایجاد نکرد بلکه مشکلات هفته نامه ها ،دوهفته نامه ها ،ماهنامه ها و فصلنامه ها نشریات و مجلات چاپی بغیر از روزنامه ها دو چندان شده است.
 
 وی با قدردانی از حسن توجه استاندار و دستورات اکید برای حل مشکلات موجود رسانه ها گفت :تشکل های صنفی در دیدار با استاندار و نماینده حوزه مرکزی جناب آقای آشوری به تفصیل مشکلات این حوزه را یاد آوری کرده و در جلسه اختصاصی با هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان به معاونت سیاسی دستور اکید صادر شد اما نتیجه هرگز کمکی به مطبوعات استان نکرده و هر روز وضعیت نشریات از گذشته بدتر شده است .
 
 عضوهیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات حوزه رسانه افزود: آرمانی جلوه دادن وضع امروز مطبوعات گناه نابخشودنی و خیانت به این بخش است. درحالی که مطبوعات به خاطر تبعیضها و عدم اجرای صحیح قانون، استقرار سامانه به عنوان عامل اصلی بیکاری خبرنگاران و ضعف بنیه مالی رسانه ها، در رکود بی سابقه بسر می برند صحبت از بهبود شرایط موجود به لطیفه شبیه است.
 
 شمس الدینی تصریح کرد: مطرح کنندگان این نظریه یا آنقدر مورد توجه خاص هستند و از منابع پیدا و پنهان بهره مندند یا از مشکلات اهالی رسانه اطلاع ندارند. نسخه پیچیدن برای مطبوعات در خلأ و بدون دریافت نظر ازصاحبان رسانه های مستقل نه تنها خونی در رگ های مطبوعات جریان نداده ، بلکه هنوز نیامده، خون را در رگهای مطبوعات خشکانده است.
 
 اجرای اجباری سامانه و بخشنامه های خلق الساعه ای که بنا به منافع نشریات خاص تغییر می کند نه تنها نشانی از عدالت ندارد بلکه تخلفات را در اداره کل ارشاد متمرکز کرده است. وی گفت: شبه دولتی کردن تشکلها نتیجه ای جزء وارونه جلوه دادن شرایط مطبوعات ندارد و باید به آمارها توجه کرد که از مجموع نشریات دارای مجوز چه تعداد چاپ می شوند که اینگونه از احیای آنان سخن می گوییم.
 
 وی گفت: غیر از استانداری هرمزگان هیچکدام از روابط عمومی ها برای اشتراک مطبوعات نه تنها راغب نیستند، بلکه حتی مطالبات قبل نیز همچنان بر زمین مانده است و هیچکدام از دستورات اجرایی نشد.
 
 گفتنی است: طبق مصوبه نشست روابط عمومی ها با معاون سیاسی استانداری مقرر شده بود که جهت تقویت و توانمندسازی نشریات استان ، دستگاههای اجرایـی ضمـن اشتـراک نشریاتی که فعال هستند و چاپ منظم دارند آبونمان مربوطه درکوتاهترین زمـان ممکن پرداخت کنند. همچنین تاکید شده بود: هیچکدام روابط عمومی ها حق ندارند وقتی روزنامه های سراسری در هرمزگان نمایندگی دارند مستقیما با تهران کار کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد