درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35790صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 7 آذر 1397 - 23:03
استاندار همدان: عملکرد مدیران در تعامل با رسانه ها ارزیابی می شود
استاندار همدان با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در تعامل رسانه ها به صورت ماهانه گفت: مدیریت روابط عمومی استانداری مسئول جمع بندی این ارزیابی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار همدان با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در تعامل رسانه ها به صورت ماهانه گفت: مدیریت روابط عمومی استانداری مسئول جمع بندی این ارزیابی است.

سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران مسئول و سرپرستان نشریات و رسانه های استان همدان اظهار داشت: توجه به عرصه خبر بسیار ضروری است و در راستای تحقق مطالبه این قشر فعال نسبت به تشکیل کارگروه رسانه اقدام می شود.


وی با تاکید بر لزوم توجه به سند اطلاع رسانی استان همدان گفت: در این سند تکلیف مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها مشخص است.


استاندار همدان نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف و سیاست های مدیریت ارشد استان را بی بدیل دانست و گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم تا ارتباط مطلوب با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی موثر و مفید داشته باشند.


شاهرخی خواستار برگزاری نشست های خبری پیرامون ارایه عملکرد فعالیت ها و نیز تورگردانی رسانه ها در عرصه های مختلف شد و خاطرنشان کرد: انتظار ما از رسانه ها تقویت امید در جامعه، مثبت گرایی و پردازش مسایل امیدبخش در جامعه است هر چند از انتقادهای سازنده و به جا نیز استقبال می کنیم.


وی با اشاره به اینکه رسانه ها یکی از ارکان توسعه استان هستند گفت: در فضای کار، فعالیت و خدمت به مردم، رسانه ها می توانند این ارتباط دو سویه را بین مردم و مسئولان برقرار کنند.


شاهرخی ، جریان سازی به معنای واقعی و مثبت را از وظایف رسانه ها دانست و گفت: از بیان نقاط ضعف که بتواند با راهکار مناسب در راستای رفع آن و تبدیل کردن به فرصت مطرح شود، استقبال می کنم.


استاندار همدان همکاری مدیران اجرایی با رسانه ها را لازم دانست و گفت: همچنان تاکید دارم که هیچ شکایتی نباید از رسانه ها در دوره مدیریتم صورت بگیرد.


در این نشست مدیران مسئول نشریه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد