درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 23:15   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35764صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 آذر 1397 - 12:39
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی: شفافیت در اطلاع رسانی از بروز شایعات و سردرگمی مخاطب جلوگیری می کند
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با بیان این مطلب، گفت: روابط عمومی ها با سرعت،دقت و صحت بالاتر عمل نمایند تا شفافیت بهتری را در جریان اطلاع رسانی ایجاد کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با بیان این مطلب، گفت: روابط عمومی ها با سرعت،دقت و صحت بالاتر عمل نمایند تا شفافیت بهتری را در جریان اطلاع رسانی ایجاد کنند.

عباس تقی زاده در دیدار مدیر و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت: شفافیت در اطلاع رسانی از بروز شایعات و سردرگمی مخاطب جلوگیری می کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان افزود: در واقع باید شرایط جدید رسانه را درک کنیم ومتناسب با آن عملکرد بهتری داشته باشیم .

نگاه تعاملی و ارتباطی روابط عمومی دادگستری کرمان را قابل تحسین است
وی نگاه تعاملی و ارتباطی روابط عمومی دادگستری کرمان را قابل تحسین دانست و افزود:همه ی خانواده ی روابط عمومی ها باید در ارتباط با یکدیگر همگرا باشند و با تعامل عمل کنند.

تقی زاده ادامه داد:در واقع روابط عمومی ها همه اعضای یک خانواده هستند که هرکدام هویت مستقلی دارند اما در عین حال به هم پیوسته و وابسته هستند.

وی تصریح کرد:در کنار هم بودن خانواده روابط عمومی،منجر به عملکرد بهتر و در نهایت اعتلای جریان اطلاع رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.که همین موضوع اهمیت کار روابط عمومی را مشخص می کند.

تقی زاده خاطرنشان ساخت:روابط عمومی استانداری کرمان آمادگی کامل جهت همکاری نزدیک با روابط عمومی دادگستری به عنوان نماینده قوه قضائیه را دارد و همه ی روابط عمومی ها را همکار روابط عمومی استانداری می دانیم وبایستی در کنار هم کار کنیم.
 

وی بیان کرد:نسبت به سال های گذشته روابط عمومی اهمیت بیشتری پیدا کرده است وبا توجه به تنوع در منابع خبری و دسترسی به شبکه های اجتماعی توسط افراد مختلف لازم است که روابط عمومی ها با سرعت،دقت و صحت بالاتر عمل نمایند تاشفافیت بهتری را در جریان اطلاع رسانی ایجاد کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد