درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 11:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
  شیفتگی جمعی
  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد
  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35749صفحه نخست » یکشنبه، 4 آذر 1397 - 12:34
شکایت پدر کانادایی از مک دونالد به دلیل تبلیغ فست فود به کودکان
یک پدر کبکی با شکایت و ادعای خسارت از رستوران زنجیره ای McDonald’s، ادعا می کند که Happy Meals، ناقض قوانین کبک مبنی بر ممنوعیت تبلیغ به کودکان می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک پدر کبکی با شکایت و ادعای خسارت از رستوران زنجیره ای McDonald’s، ادعا می کند که Happy Meals، ناقض قوانین کبک مبنی بر ممنوعیت تبلیغ به کودکان می باشد.


Happy Meal، از سال 1979 به این سو جزو گزینه های پرطرفدار برای کودکان بوده است. اما برخی از والدین کانادایی از اینکه مک دونالدز با استفاده از حربه قرار دادن اسباب بازی در Happy Meal کودکان را به سوی مصرف غذاهای ناسالم شان جذب می کند، ناراضی هستند.


آنتونیو برامانته یکی از این والدین است که مک دونالدز را به تبلیغ غیرقانونی فست فود به کودکان زیر 13 سال متهم کرده است. برامانته که پدر سه فرزند می باشد ادعا می کند که به اصرار فرزندانش حداقل دو هفته یک بار در مک دونالدز غذا می خورند و تا به اینجا صدها دلار بابت Happy Meals هزینه کرده است.

 

برامانته می گوید که مسوولین رستوران با قرار دادن اسباب بازی و عروسک های شخصیت های محبوب تلویزیونی و سینمایی در Happy Meal و همچنین قرار دادن اسباب بازی ها در معرض دید کودکان خردسال، آنها را به سوی خود جذب می کنند.


لازم به ذکر است که طبق قوانین کبک، تبلیغ هر گونه کالا یا محصول به کودکان زیر 13 سال ممنوع می باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد