درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35740صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 آذر 1397 - 10:44
لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌های پیشوا
سرپرست فرمانداری پیشوا بر لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌های پیشوا تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست فرمانداری پیشوا بر لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌های پیشوا تاکید کرد.
 
 به گزارش شارا، حسین عباسی صبح شنبه ۳ آذر ۹۷ در جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: در سال جاری هفته بسیج مقارن با هفته وحدت است که هردو از یادگارهای امام راحل برای خنثی‌سازی دسیسه های دشمن، تقویت وحدت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و امیدوارم از این ایام با تقویت اقدامات جهادی، وحدت‌بخش و امیدآفرین بتوانیم زمینه اعتلاء و توسعه کشور را بیش از پیش فراهم سازیم.
 
 سرپرست فرمانداری پیشوا پویایی را لازمه کار روابط عمومی‌ها دانست و گفت: اگر روابط عمومی‌ها از پویایی و خلاقیت برخوردار باشند می توانند تحرک و نشاط را به‌تمامی سازمان منتقل کنند و با انعکاس خدمات و فعالیت‌هایی که در راستای پاسخ به مطالبات مردمی صورت می‌گیرد، اعتماد و آرامش خاطر را در مردم افزایش دهند.
 
 رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا اظهار کرد: توانایی فعالان حوزه روابط عمومی در انعکاس هنرمندانه اخبار و اطلاعات می‌تواند در جهت‌دهی به افکار عمومی به عنوان یک عامل نیرومند در جریان زندگی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اثرگذار بوده و نگاه مثبتی را نسبت به مدیران و دستگاه‌ها ایجاد کند.
 
 سرپرست فرمانداری پیشوا با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی و اعتماد افزایی در جامعه، گفت: تلاش روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی و امیدآفرینی، اثربخشی کارکردهای آنان را تضمین می‌کند.
 
 وی بابیان اینکه جلسه مشترک روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در آینده‌ای نزدیک در فرمانداری برگزار خواهد شد، بیان داشت: تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید برای شفافیت عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستلزم ارتباط موثر، سازنده و دوسویه روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه و فعالان عرصه ارتباطات و خبررسانی است.
 
 عباسی روابط عمومی‌ها را مشاوران امین مدیران دستگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید با بهره مندی از علم، هنر، خلاقیت، صداقت محوری، امانت‌داری برای تسهیل امور به مسئولان یاری رسانند.
 
 وی با تاکید بر لزوم تحقق جایگاه و منزلت واقعی روابط عمومی‌ها در ادارات، گفت: روابط عمومی‌ها باید به عنوان مشاوران مدیران معرفی و در جلسات شورای معاونین حضورداشته باشند و مدیران باید ضمن فراهم‌سازی فضای کار برای روابط عمومی‌ها، نقش‌های راهبردی به آن‌ها سپرده و آنان را در تصمیم‌گیری‌ها و خط مشی های سازمان‌ها مشارکت دهند.
 
 سرپرست فرمانداری پیشوا ادامه داد: روابط عمومی‌ها نیز باید با باور و اعتقاد قلبی نسبت به جایگاه خود و نقشی که می‌توانند ایفا کنند در انجام وظایف محوله و شناساندن و تأثیرگذاری این جایگاه به مجموعه سازمان، مراجعین و مخاطبان تلاش کنند.
 
 رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا بیان کرد: حوزه کاری روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است و نباید این حوزه تأثیرگذار فقط مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود بلکه مفاهیم و ارتباطات دوسویه و سایر وظایف تعریف‌شده نیز همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
 
 وی با تاکید بر لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی‌ها باید با تلاش عالمانه، هنرمندانه و خلاقانه و با مردم مداری و ایجاد سازوکارهای کارآمد و اثربخش برای ارتباط با مردم در جهت حرکت ادارات برای خدمتگزاری شایسته به مردم تلاش کنند تا در نهایت خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود منجر به انتفاع و رضایتمندی عمومی مردم گردد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد