درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35658صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 29 آبان 1397 - 11:22
تخصیص بودجه میلیون دلاری فیسبوک برای ترویج روزنامه نگاری محلی موفقیت
فیس بوک از تخصیص بودجه 6 میلیون دلاری برای آموزش 80 روزنامه‌نگار جدید در بریتانیا خبر داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس بوک از تخصیص بودجه 6 میلیون دلاری برای آموزش 80 روزنامه‌نگار جدید در بریتانیا خبر داده است.


به گزارش شارا به نقل از دیجیاتو، این شبکه اجتماعی قصد دارد 80 روزنامه نگار محلی در بریتانیا را تحت عنوان «پروژه اخبار جامعه» آموزش دهد. هدف این پروژه تشویق کردن افراد برای گزارش اخبار از شهرهایی است که روزنامه های محلی یا گزارشگرهای خود را از دست داده اند.


بودجه این پروژه توسط شورای ملی آموزش روزنامه نگاران ( NCTJ ) در بریتانیا تأمین شده و قرار است بین ناشران محلی برای استتخدام کارآموزان تقسیم شود. بنا بر گزارش گاردین این تخصیص بودجه برای اولین بار در فیسبوک اتفاق می افتد.


این طرح به دنبال پروژه روزنامه نگاری فیسبوک انجام شده که اولین بار در سال 2017 آغاز شد. این شرکت اعلام کرده بود که در این برنامه قصد دارد از اکوسیستم خبری سالم پشتیبانی کند. البته فراموش نکنیم که فیسبوک مدت ها است به دلیل اخبار جعلی یا گمراه کننده منتشر شده در این شبکه اجتماعی مورد انتقاد بوده است.
 

فیسبوک از پروژه جدید خود به عنوان «نقطه آغازی برای روزنامه نگاری عالی» یاد کرده و گفته است که این تخصیص بودجه نوید ترویج روزنامه نگاری با کیفیت را می دهد و علاوه بر این امکان مقابله با اخبار جعلی توسط تیم فیسبوک را فراهم می آورد.
بریتانیا تنها در سال 2017 در حدود 40 روزنامه محلی خود را از دست داده و به عقیده وبسایت ورج نیاز به تخصیص چنین بودجه هایی به شدت احساس می شود. با این حال باید اشاره کرد که این بودجه تنها برای 2 سال کافی است و اقتصادهای مرتبط با اخبار محلی باید برای یافتن شغل توسط این کارآموزان نیز در فکر راهکارهای اساسی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد