درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35605صفحه نخست » یکشنبه، 27 آبان 1397 - 20:36
2 پیام رسان بومی مورد حمایت بیشتر دولت قرار می گیرند
سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقط 2 پیام رسان بومی که از نظر فنی توانایی های لازم را برای جلب بیش از 10 میلیون کاربر دارند، مورد حمایت های بیشتر قرار می گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقط 2 پیام رسان بومی که از نظر فنی توانایی های لازم را برای جلب بیش از 10 میلیون کاربر دارند، مورد حمایت های بیشتر قرار می گیرند.


«سیدجمال هادیان طبایی زواره» عصر امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی حمایت از پیام رسان های بومی قانومند و ضابطه مند شده است و بر این اساس فقط 2 پیام رسان بومی از این به بعد حمایت های بیشتری دریافت می کنند.


وی ادامه داد: سایر پیام رسان هایی که از نظر فنی نتوانسته اند سازوکارهای لازم را فراهم کنند با هدف پیشگیری از اتلاف منابع ملی از این به بعد مورد حمایت قرار نمی گیرند.


هادیان زواره بیان کرد: روند حمایت از این 2 پیام رسان همچنان ادامه خواهد داشت تا بهتر و بیشتر بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز از صدور ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی به این وزارتخانه برای توقف حمایت از پنج پیام رسان بومی و حمایت های جدید از پیام رسان های «سروش» و «گپ» خبر داد.


«حمید فتاحی» گفت: مطابق با جمع بندی ارزیابی شاخص های فنی، این پیام رسان ها در مجموع از نظر شاخص هایی مانند مدل اقتصادی، تعداد اعضا، نوع معماری، مقیاس پذیری، قابلیت توسعه، سخت‌افزار، نرم‌افزار، به روز بودن، نوع پروتکل‌هایی که استفاده می‌کنند، نوع توسعه پذیری، ارتباط با خدمات بانکی و خدماتی مانند دولت الکترونیک، از رتبه بالاتری نسبت به سایر پیام رسان ها برخوردار شدند.


وی اضافه کرد مدل این حمایت ها باید از سوی مرکز ملی فضای مجازی اعلام شود و تسهیلات مالی و زیرساختی که پیش از این به پیام رسان های بومی داده شده بود، روال خود را طی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد