درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35439صفحه نخست » شنبه، 12 آبان 1397 - 11:34
نگاهی به تحولات دیجیتال در سال ۲۰۱۹
شرایط و تجربیات پیشین به ما نشان می‌دهد که مشکلات مرتبط با تغییرات دیجیتال، در بیشتر موارد شامل افرادی است که درگیر و تحت تأثیر فناوری‌های دیجیتال هستند و کمتر درباره خود فناوری‌ها مشاهده می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی چند سال گذشته، بسیاری از شرکت‌های جهان بر حوزه ایجاد راهکارهای تحولات دیجیتالی تمرکز کرده‌اند که به آن‌ها فرصت‌های کسب‌وکار جدیدی را ارائه کرده و امکان باقی ماندن آن‌ها در گردونه رقابت را فراهم می‌کند.

تحولات دیجیتال و موارد مرتبط با آن، تجزیه‌وتحلیلی جامع از روند و اولویت‌های تحول دیجیتال و چگونگی واکنش و مواجه‌شدن سازمان‌ها با چالش‌های مرتبط با تغییرات دیجیتال در آینده را فراهم می‌کند.

شاید بزرگ‌ترین شگفتی عمومی در مورد تبدیل سیاست‌های فعلی شرکت‌ها به سیاست‌های دیجیتالی این نیست که تغییرات در مقیاس بزرگ همواره امری دشوار محسوب می‌شود. شرط عقل حکم می‌کند که موارد و شرایطی که شناخته‌شده و به‌خوبی امتحان خود را پس داده‌اند، تغییر ندهیم. این حقیقت، نشان می‌دهد که ما باید به موضوع کلیدی تکرار و پایداری شرایط توجه کنیم.

شرایط و تجربیات پیشین به ما نشان می‌دهد که مشکلات مرتبط با تغییرات دیجیتال، در بیشتر موارد شامل افرادی است که درگیر و تحت تأثیر فناوری‌های دیجیتال هستند و کمتر درباره خود فناوری‌ها مشاهده می‌شود.

بااین‌حال، ما شاهد افزایش شمار چالش‌های مرتبط با تغییرات فنّاورانه در میان شرکت‌ها هستیم و این موضوع نیز باید به‌عنوان یک حقیقت پذیرفته شود که هرچه این شرکت‌ها بزرگ‌تر، قدیمی‌تر و دارای سازمان‌دهی وسیع‌تری هستند، چالش‌های پیش روی آن‌ها بیشتر و جدی‌تر است.

البته در این میان همه اخبار، ناامیدکننده نیستند و خبر خوب این است که در حال حاضر اکثر سازمان‌ها طی چند سال گذشته در قالب و فضای تحولات دیجیتالی قرارگرفته‌اند. این تغییر رویکرد ممکن است در همه بخش‌های شرکت‌ها دیده نشده و فقط در یک عملکرد خاص مانند بازاریابی یا زنجیره عرضه اعمال‌شده و یا ممکن است تغییرات هماهنگ رخ‌داده، صرفاً در حوزه عملکردهایی از قبیل تجربیات مشتریان یا دیجیتالی کردن محصولات و خدمات باشد.

به‌هرروی هر تمرکز در این حوزه افزایش پیدا کند؛ الگوهای جدید و کاربردی به‌طور فزاینده‌ای در صنایع مختلف و مناطق مختلف جغرافیایی ظهور خواهد کرد.

تحولات دیجیتال؛ اولویت اصلی کسب‌وکار برتر در سال ۲۰۱۹
ما در آینده‌ای نزدیک و به‌زودی به این الگوهای پیش‌بینی‌شده خواهیم رسید. در ابتدا اجازه دهید نگاهی اجمالی به انگیزه‌های موجود برای مشارکت در این فعالیت‌های دشوار، پرهزینه و به‌ظاهر در هم گسیخته بی اندازیم: نخستین انگیزه‌ای که تقریباً در مورد تمامی شرکت‌های درگیر با تحولات دیجیتال دیده می‌شود این است که تقریباً بیشتر این سازمان‌ها معتقدند که تا سال ۲۰۲۰ نیمی از درآمدشان از طریق شبکه‌های دیجیتال خواهد بود. علاوه بر این، انجمن اقتصاد جهانی برآورد می‌کند که ارزش اقتصادی کلی انتقال دیجیتال در کسب‌وکار و جامعه، با افزایش 100 تریلیون دلاری تا سال ۲۰۲۵ روبه‌رو خواهد شد.

سایر اطلاعات مشابه برای پیدا کردن این موارد، بسیار آسان است. این موارد نشان‌دهنده گرایش‌های اقتصادی کلان اقتصادی شرکت‌هایی هستند که مهم‌ترین فرصت‌های کسب‌وکار جدید خود را در دستیابی به حوزه‌های جدید تعریف می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، بزرگ‌ترین فرصت رشدی که اکثر سازمان‌ها می‌توانند در حال حاضر به دست آورند، تصاحب فضای خالی موجود در بازارهای دیجیتال در حال گسترش است.

ترجمه: احسان محمدحسینی
منبع: techproresearch-سیناپرس

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد