درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35438صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 آبان 1397 - 14:20
نگاهی شتابزده به جایگاه روابط عمومی در اداره کل هنرهای نمایشی
همایون علی‌آبادی - روابط عمومی درواقع ویترین هر سازمانی است و نخستین مکانی که هر ارباب‌رجوعی به گاه کار اداری از آن سراغ می‌گیرد، بی‌گمان روابط عمومی است. از نظر آکادمیک ما شاید تا مقطع دکتری برای این رشته دانش‌آموخته داشته باشیم. دانشگاه علامه طباطبایی تحصیلات تکمیلی ویژه‌ای برای این رشته دارد و بازار کار هم برای فرهیختگان این رشته کاملاً فراهم و مهیا است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی درواقع ویترین هر سازمانی است و نخستین مکانی که هر ارباب‌رجوعی به گاه کار اداری از آن سراغ می‌گیرد، بی‌گمان روابط عمومی است.

 روابط عمومی در کار سازمان‌دهی و تشکیلات هر سازمانی نقشی اساسی و کارساز دارد. به‌ویژه آنکه این بخش مسئولیت اجرایی یک سازمان فرهنگی و هنری را داشته باشد که در این صورت وظیفه‌اش دوچندان است.


روابط عمومی با افکار عمومی "public opinion" داد و دهشی مستقیم دارد و در سازمان‌دهی هرگونه نهادی جایگاه ویژه دارد. شاید بهترین واژه جایگزین برای روابط عمومی "public Relations" اصطلاح مردم‌داری باشد. روابط عمومی درواقع باید مردم‌سرا تلقی گردد و نه یک اداره. ایجاد روابط عمومی آرام‌آرام در تمام اداره‌ها پا گرفته و در دستگاه‌های دولتی نیز اداره کل هماهنگی‌ها را از یک جنبه مردم‌داری، روابط عمومی می‌نامند.
مرکز هنرهای نمایشی بی‌گمان در زمینه روابط عمومی تجربه‌های بسیاری اندوخته است و چهره‌های جوان و آگاه فراوانی را به خود دیده است که در نهایت امروز به اداره کل هنرهای نمایشی از یک روابط عمومی به‌قاعده، مستحکم و منسجم برخوردار شده است.


روابط عمومی درواقع ویترین هر سازمانی است و نخستین مکانی که هر ارباب‌رجوعی به گاه کار اداری از آن سراغ می‌گیرد، بی‌گمان روابط عمومی است. از نظر آکادمیک ما شاید تا مقطع دکتری برای این رشته دانش‌آموخته داشته باشیم. دانشگاه علامه طباطبایی تحصیلات تکمیلی ویژه‌ای برای این رشته دارد و بازار کار هم برای فرهیختگان این رشته کاملاً فراهم و مهیا است.


روابط عمومی یک سازمان می‌بایست موقعیت‌ها را تشخیص داده و در جهت حل مسائل تلاش کند و همه این‌ها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که از کارشناسی قوی و نیروهای متخصص و کارآمد و توانمند بهره گیرد. غرض من از نگارش این سطور آن است که تحول اخیر اداره کل هنرهای نمایشی در انتخاب محسن حسن‌زاده به‌عنوان مسئول روابط عمومی بسیار خجسته و کارآمد است و او با در اختیار گرفتن نیروهای زبده و آگاهی مانند مریم عباسپور، آرزو عابدینی، مهدی یوسفی، زهرا شایان‌فر، بهرام شادان‌فر و مهدی نبی‌زاده فی‌الواقع یک اکیپ فرهنگی جمع‌وجور و شایسته را سازمان داده و توانسته با درک لحظه‌لحظه مسئولیت خطیرش در ایجاد ارتباط و تفاهم با مخاطبان را پایه بریزد و بتواند کارنامه‌ روابط عمومی چهل‌ساله‌ اداره کل هنرهای نمایشی را رنگ و رونقی دوباره و دیگر بخشد.

 

وقتی به کارنامه‌ این گروه یا "آنسامبل" اداری- هنری نگاه می‌کنیم اندازه موفقیتش را به‌سادگی درمی‌یابیم. فضای خوب، کارکنان مهربان و دلسوز، طراحی صحنه و معماری داخلی دل‌نشین و دل‌چسب و مهم‌تر از همه‌ این‌ها چهره‌های پذیرا و مهربان و عطوف کارکنان فی‌الجمله این اداره را در شمار موفق‌ترین ادارات مرکز پس از انتصاب آقای شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی ساخته است. درباره روابط عمومی و نقش و جایگاه آن بسا بیش از این‌ها می‌توان گفت و نوشت. من فعلاً اما به همین مختصر بسنده می‌کنم و قدردان فعالیت‌های روابط عمومی اکنونی مرکز هنرهای نمایشی هستم.
حدیث اهل نظر یک اشارت است / گفتم کنایتی و مکرر نمی‌کنم

 

منبع: سرویس تئاتر هنرآنلاین

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد