درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35379صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 6 آبان 1397 - 23:19
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: امسال نمایشگاه مطبوعات نداریم
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکذیب شایعات چند روز اخیر درباره احتمال برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سال جاری، از برگزار نشدن قطعی این نمایشگاه خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکذیب شایعات چند روز اخیر درباره احتمال برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سال جاری، از برگزار نشدن قطعی این نمایشگاه خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایرنا، محمد سلطانی‌فر با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر فضای جاری کشور در سال جاری، نگرانی‌هایی که برای آینده وجود دارد و نظرسنجی کارگروه‌های تخصصی از بدنه مدیران کل ارشاد تا مدیران مسئول رسانه‌های نوشتاری و برخط مختلف، به ویژه رسانه‌های استانی و نیز جمع‌آوری آراء، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جمع‌بندی رسید که امسال نمایشگاه مطبوعات نداشته باشیم.
 
 وی ادامه داد: انگیزه‌هایی که در گذشته باعث شکل‌گیری نمایشگاه مطبوعات می‌شد بر محور آشنایی هر چه بیشتر مردم با رسانه‌های مختلف به واسطه حضور فیزیکی آنها در محیط نمایشگاه مبتنی بود اما در حال حاضر به دلیل تکثر فضاهای مجازی و بالا رفتن سطح آگاهی و دانش مردم از شکل، نوع و شیوه اثرگذاری رسانه‌ها، برپایی این رخداد با هدف کلان معرفی رسانه‌ها به شکل فیزیکی در نمایشگاه الزام‌آور نبود.
 
 معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برای برپایی این رویداد در سال‌های آتی، نیازها و انگیزه‌های دیگری ممکن است وجود داشته باشد، گفت: این دست دلایل به تصمیم‌گیری مدیران در راستای اهداف کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتج خواهد شد و این امکان را فراهم می‌سازد تا با رویکرد و سیاست‌های جدید در سال‌های آینده بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه مطبوعات باشیم.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
Hussein Karamyar
| 1397/8/11 - 01:57 |     0     0     |
با سلام و ارض ادب،
ضمن عرض تبریک به جناب سلطانیفر باید عرض کنم که ایشان فردی شایسته برای اداره این سازمان هستند. چند سال کار تحت مدیریت ایشان بنده را به چنین نتیجه ای رسانده است. برایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد