درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35373صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 آبان 1397 - 12:45
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان: روابط عمومی های هرمزگان از ابزارهای نوین ارتباطات جهت فعالیت مطلوب استفاده کنند
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خواستار بهره گیری روابط عمومی های هرمزگان از ابزارهای نوین ارتباطات جهت فعالیت مطلوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خواستار بهره گیری روابط عمومی های هرمزگان از ابزارهای نوین ارتباطات جهت فعالیت مطلوب شد.


به گزارش شارا؛ رضا کمالی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ‌های استان هرمزگان روابط عمومی ها را از ارکان اصلی دستگاه های اجرایی دانست و بیان داشت: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری ها در زمینه ارتباطات، بهره گیری از این ابزار جهت اطلاع رسانی سریع و با کیفیت توسط روابط عمومی ها الزامی است.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها علاوه بر انعکاس فعالیت مجموعه خود، مسائل و مشکلات مردم در حوزه کاری هر دستگاه را نیز به اطلاع مدیران برسانند تا تصمیمات مناسب جهت بهبود وضعیت و رفع این مشکلات اتخاذ شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان افزود: ایجاد ارتباط مناسب با رسانه ها از جمله محورهای مهمی است که روابط عمومی های هرمزگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

کمالی تصریح کرد: روابط عمومی‌ های استان موظف به ایجاد گروه و کانال‌ در فضای مجازی و اطلاع رسانی فعالیت ها از این طریق هستند.

وی گفت: در آبان ماه نشستی با حضور روابط عمومی‌های دستگاه ‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌ های استان با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی جهت آشنایی روابط عمومی ها با جدیدترین مباحث این حوزه برنامه ریزی شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

در پایان این نشست با آرای مدیران روابط عمومی‌ های استان، حامد رضوانی به عنوان بازرس و روح الله احترامی به عنوان خزانه دار شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان انتخاب شدند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد