درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35325صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 1 آبان 1397 - 18:57
مشکلات مردان در محل کار
محیط های کار پر از تشویش و مخاطره، از جمله جاهایی است که جمعیت بیشتری از شاغلین آن، مردان هستند نظیر آتش نشان ها، پلیس، پرسنل نظامی، معدنچیان، شیفت های شبانه بخش خدمات و … شغل هایی که سلامت مردان را به خطر می اندازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) محیط های کار پر از تشویش و مخاطره، از جمله جاهایی است که جمعیت بیشتری از شاغلین آن، مردان هستند نظیر آتش نشان ها، پلیس، پرسنل نظامی، معدنچیان، شیفت های شبانه بخش خدمات و … شغل هایی که سلامت مردان را به خطر می اندازد.

تحقیقات جدید نشان داده است مردان حتی در شغل های معمولی و بدون مخاطره نیز، به خاطر خصوصیات جسمی و شخصیتی شان از استرس بیشتری برخوردار می شوند.

سلسله مراتب
مردان دوست دارند در محیطی کار کنند که وضعیت و موقعیت شان مشخص باشد. مردان احساس راحتی و امنیت بیشتری خواهند داشت اگر احترام و ارزش برای سلسله مراتب وجود داشته باشد.

برای مردان راحت تر است در محیطی با قراردادهای مشخص و از پیش تعیین شده کار کنند. مردان دوست دارند بدانند هر صدایی یا فرمانی چقدر اتوریته یا قدرت دارد. می خواهند بدانند هر فرد بر چه مقدار از محیط کار، تسلط و اختیار دارند.

مردان از موفقیت و بازدهی خیلی کمتری برخوردار خواهند بود اگر در موسسه ایی کار کنند که نتوانند « محیط قابل کنترل و فرمان» برای کارمندان و بویژه مردان تدارک ببیند.

هدف
مردان انرژی و علاقه بیشتری از خود بروز می دهند اگر هدف شان در حین کار مشخص باشد. هر چه هدف دست نیافتنی تر باشد انگیزه و تلاش مردان بیشتر بروز می کند.

متاسفانه یکی از عمومی ترین مسائی که باعث می شود مردان از کارشان راضی نباشند یا در آن، رشد نکنند نبودن یک هدف مشخص در محیط کار است.

خودکفایی
مردان برای حل مسائل و وظایف شغلی، بیش از همه به خودشان متکی هستند. برای مردان مهم است که خودشان کار را به پیش ببرند و جواب نهایی را بیابند.

محیط های کار اگر به قدرت کارمندانش و چاره جویی شان بها ندهند باعث سرخوردگی و کاهش انگیزه شغلی، بخصوص در مردان می شوند.

بازیگر خوب تیم
برای مردان کار گروهی خیلی مهم است و حتما می خواهند تیم شان برنده شود. برای همین می خواهند« موقع همکاری، کار خود را به خوبی انجام دهند، دستورات را خوب دنبال کنند، ازمدیر تیم به خوبی پشتیبانی کنند حتی اگر با روش و تکنیک وی همسو نباشند»

موسساتی که در آنها کار گروهی و موفقیت جمعی مهم نباشد و مدیریتی نداشته باشند که نقش موثرافراد در کار تیمی را درک و شناسایی کنند به احتمال زیاد قادر به شناسایی تلاش های فردی مردان نخواهند بود. اتفاقی که بر تنش روحی و نارضایی شغلی مردان می افزاید.

برنده اصلی
همه تلاش مردان برای رقابت با تیم های دیگر در این نهفته است که گروه خودش برنده شود تا به این تائید شخصی برسد که خودش و توانایی هایش، نقش مهمی در پیروزی داشته است. اما وقتی کار گروهی اش، موفق نشود دلایلش را در دیگران یا بدشانسی جستجو می کند.

این نوع رفتار بالطبع دوگانه، اگر با وساطت مدیریت خردمند، مسیر سالمی را طی نکند به غیبت و باندبازی و ایجاد فضای منفی در محیط کار خواهد انجامید و محیط کار را برای مردان دشوارتر می سازد./ مرد

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد