درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35259صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 مهر 1397 - 22:35
برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: کارشناسان روابط عمومیها با کمبود و دشواری های زیادی روبرو هستند که باید برای رفع آن تلاش کرد و اقداماتی نیز در دست انجام است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: کارشناسان روابط عمومیها با کمبود و دشواری های زیادی روبرو هستند که باید برای رفع آن تلاش کرد و اقداماتی نیز در دست انجام است.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، امروز چهارشنبه کارگاه آموزش «خبر نویسی و رسانه های نوین» با هدف ارتقای کیفیت محتوا و یکسان سازی و استاندارد سازی تولید محتوا، خبر و تبادل تجربیات با حضور اساتید این حوزه (شیده لالمی در بخش خبر نویسی و حمید ضیایی پرور، رسانه های نوین) در محل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
 
 در این کارگاه آموزشی، سرفصل های خبر نویسی، ویراستاری خبر و رسانه‎های نوین بر اساس آخرین تکنیک های روزنامه نگاری به صورت کاربردی مطرح شد.
 
 سید جمال طبایی هادیان زواره، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این کارگاه با اشاره به اینکه امروز در دنیای ارتباطات زندگی می کنیم اظهار کرد: فعالیت همه اداره های کل بدون اطلاع رسانی عقیم می‌ماند. همکاران ما در این حوزه با کمبود ها و دشواری های زیادی روبرو هستند که باید برای رفع آن تلاش کرد و اقداماتی نیز در دست انجام است.
 
 وی با اشاره به برنامه ارزیابی روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: دغدغه ما ارزیابی روابط عمومی هاست که به صورت ماهانه، 6ماه یکبار و سالانه انجام می‌شود.
 
 هادیان تاکید کرد: مدیران کل ICT استان‌ها باید به استقلال روابط عمومی ها در تهیه خبر و خبر نویسی توجه داشته باشند تا خبرنگاران در تنظیم خبرها و رعایت اصول خبر نویسی مستقل باشند.
 
 بر اساس این گزارش، در این کارگاه امیرعباس نخعی به عنوان مشاور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در حوزه خبر و اطلاع رسانی معرفی شد.
 
 این دوره آموزشی یک روزه با هدف استفاده از ظرفیت های پیش روی روابط عمومی ها برای انتشار محتوا و ارتباط بهتر و گسترده تر با مخاطب به صورت کارگاهی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد