درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35254صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 مهر 1397 - 14:47
قائم مقام وزیر علوم خبر داد: نقش روابط عمومی دانشگاهها در فضای تحریم
قائم مقام وزیر علوم در نشست دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها بر استفاده روابط عمومی ها از پتانسیل‌های فضای مجازی تأکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام وزیر علوم در نشست دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها بر استفاده روابط عمومی ها از پتانسیل‌های فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش شارا به نقل از وزارت علوم، عبدالرضا باقری، در نشست دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور (مناطق ده‌گانه)، یکی از مهم‌ترین کارکردهای روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری در دوره جدید را «کمک به افزایش سرمایه‌های اجتماعی در مراکز آموزش عالی» دانست و بر ایجاد سرمایه‌های اجتماعی برای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور تأکید کرد.

وی اظهار داشت: برقراری ارتباط فعال بین دست‌اندرکاران دانشگاه‌ها با خانواده‌های دانشجویان، ذینفعان و سایر مخاطبان برای کمک به افزایش سرمایه‌های اجتماعی دانشگاه از مهم‌ترین اقداماتی است که روابط عمومی‌ها می‌توانند انجام دهند.

قائم مقام وزیر علوم بر استفاده از پتانسیل‌های فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید به جای بهره‌گیری صرف از روش‌های مرسوم از ظرفیت‌های موجود در فضای دیجیتال و مجازی بیشتر استفاده کنیم.

وی به نقش روابط عمومی‌ها در شرایط تحریم اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریم با توجه به محدودیت‌ها و تنگناهای اقتصادی کشور، روابط عمومی های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سراسر کشور باید با ایجاد فضای امیدواری از بروز یأس و ناامیدی و تضعیف روحیه در جامعه جلوگیری کنند.

قائم مقام وزیر علوم خاطرنشان کرد: علاوه بر این، شفاف‌سازی امور و فعالیت‌ها در شرایط موجود به ایجاد آرامش کمک به سزایی می‌کند و این امر بر عهده روابط عمومی‌هاست.

باقری افزود: در شرایط تحریم یکی از رسالت‌هایی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دنبال می‌کند آن است که با کمک وزارتخانه‌های دیگر کالاها و قطعاتی که با توجه به شرایط تحریم در واردات آن دچار مشکل شده‌ایم شناسایی کرده و با کمک مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری به تولید «کالای باکیفیت ایرانی» کمک کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد