درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:49   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35220صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 22 مهر 1397 - 13:26
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین استراتژی ها و وظایف روابط عمومی ها را تشریح کرد
ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه ها با بدنه کارشناسی، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین استراتژی ها و وظایف روابط عمومی ها را4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199 تشریح کرد.

به گزارش شارا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، انوشیروان محسنی بند پی امروز یکشنبه ٢٢ مهر در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه که در محل این وزارتخانه برگزار شد گفت: ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه ها با بدنه کارشناسی، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها نسبت به سایر حوزه ها وظایف سنگین تری دارند و نباید نقش حساس و استراتژیک خود را در ایجاد امید و نشاط در جامعه و مجموعه خود دست کم بگیرند.


محسنی بندپی، جزیره ای کار کردن در روابط عمومی ها را اسیب را دانست و افزود : هم افزایی درروابط عمومی ها نتایج مطلوبی به دنبال دارد.


سرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به فرمایشات و رویکردهای مقام معظم رهبری در بحث اطلاع رسانی و تاکید رئیس جمهور برای رفتن به میان مردم از روابط عمومی های حاضر در این نشست خواست که این امور را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.


محسنی بندپی با تشریح اقدامات انجام شده در بخش های مختلف وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی از اقدامات انجام شده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد.


گفتنی است روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی نیز در این نشست سیاست های کلی و منسجم روابط عمومی های وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی دستگاه های تابعه را تشریح کرد ومحسنی بندپی به سوالات تخصصی حاضران پاسخ گفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد