درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35205صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 21 مهر 1397 - 00:01
سومین جلسه مدیران روابط عمومی فوتبال مازندران برگزار شد
در این نشست بر ارتقاء علمی و تخصصی روابط عمومی‌های هیات های شهرستانی و باشگاه ها، عینی کردن دستاورد‌های حوزه روابط عمومی، ایجاد تعامل دو سویه بین هیات ها و مخاطبان در راستای اهداف عالی فوتبال مازندران، تحقیقات و فناوری تاکید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این نشست بر ارتقاء علمی و تخصصی روابط عمومی‌های هیات های شهرستانی و باشگاه ها، عینی کردن دستاورد‌های حوزه روابط عمومی، ایجاد تعامل دو سویه بین هیات ها و مخاطبان در راستای اهداف عالی فوتبال مازندران، تحقیقات و فناوری تاکید شد.

به گزارش شارا به نقل از تابناک، جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی هیات های فوتبال شهرستان های استان مازندران به میزبانی شهرستان نکا در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد و در این نشست کارگاه عکاسی و خبرنویسی نیز برگزار گردید.

براساس این گزارش، سومین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی فوتبال مازندران روز جمعه 20 مهر، با حضور شهمیری رئیس هیات فوتبال شهرستان نکا، نوایی نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا، مهدی رضی مدیر روبط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال مازندران، مسوولین روابط عمومی هیات های شهرستانی و مدیران روابط عمومی و امور رسانه ای تیم های فوتبال در اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا و به میزبانی هیات فوتبال این شهرستان برگزار شد.

در این نشست بر ارتقاء علمی و تخصصی روابط عمومی‌های هیات های شهرستانی و باشگاه ها، عینی کردن دستاورد‌های حوزه روابط عمومی، ایجاد تعامل دو سویه بین هیات ها و مخاطبان در راستای اهداف عالی فوتبال مازندران، تحقیقات و فناوری تاکید شد.
مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال مازندران در این نشست گفت: افزایش توان همکاران روابط عمومی، موجب بهبود عملکرد کلی فوتبال مازندران می‌شود.

وی تاکید کرد: پنل مخصوص شبکه اطلاع رسانی فوتبال مازندران بعد از آموزش های لازم خبرنویسی، در شهرستان ها ایجاد خواهد شد تا با تعامل هیات ها، کلیه عملکرد ها و فعالیت های فوتبال مازندران در بستر یک شبکه رسمی روابط عمومی ها و سایت رسمی صورت گیرد.

رضی ادامه داد: در این راستا باید از تعامل با رسانه ها و واحدهای فرهنگی تیم ها و باشگاه های فوتبال و کلیه صاحب نظران بهره گرفته شود.

وی تاکید کرد: سایت و کانال رسمی هیات فوتبال مازندران، مرجع اخبار فوتبال مازندران است و خبرهای بارگذاری شده در سایت ، دارای بازخورد رسانه ای است و این بهترین فرصت برای هیات های شهرستانی است تا خبرهای شهرهای خودشان را در آن بروز کنند.

رضا شهمیری رئیس هیات فوتبال شهرستان نکا نیز در این نشست اظهار داشت: روابط عمومی ها باید ضمن تولید و انتشار اخبار موثق به عنوان یک منبع مورد اعتماد مردم و رسانه ها، مرجعی برای کنترل صحت اخبار منتسب به مجموعه باشند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان نکا اعتمادسازی و انگاره سازی یا تفکر مثبت را از وظایف روابط عمومی ها دانست و افزود : روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در کشور ما نیاز به توسعه ی همه جانبه و ترقی و تعالی روزافزون دارد، افزود: امروزه کمتر سازمانی را می توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد. و این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی است.

برگزاری کارگاه آموزش « اصول خبر نویسی » و « اصول عکاسی »
به منظور آشنایی مدیران روابط عمومی هیات های شهرستانی با اصول درست خبرنویسی، کارگاه آموزشی خبر نویسی، در سومین نشست مدیران رابط عمومی در نکا برگزار شد.


این دوره با تدریس مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران که یکی از خبرنگاران مجرب و با سابقه استان در حوزه خبرنویسی، روزنامه نگاری و کارشناس خبری روابط عمومی است، برگزار شد و همچنین کلاس اصول عکاسی نیز توسط مقداد بهرامی یکی از برجسته ترین عکاسان مازندران برگزار شد.


قابل ذکر است؛ آشنایی و ارتقای سطح مدیران روابط عمومی با اصول و مهارت های خبر و گزارش نویسی و آشنایی آنها با قوانین و مقررات نشریات و مطبوعات از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.

گفتی است، در پایان این نشست، مدیران روابط عمومی هیات های شهرستانی، بر سر مزار رضا اکوشی فوتبالیست جوان نکایی و فرزند محمد اکوشی پیشکسوت فوتبال مازندران و ایرج انتقالی پیشکسوت فوتبال نکا که چند روز گذشته در دیدار پیشکسوتان نکا و پیشکسوتان قائمشهر به دلیل ایست قلبی درگذشت، حضور یافتند و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد