درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 10:03   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35092صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 11 آذر 1400 - 15:33
روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصّد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.


چنانکه کمپانی‌ها بال های خود را در سراسر جهان می‌گسترانند الزاماً سیستم‌هایی را تشکیل می‌دهند که کارکنان همه سطوح بتوانند با هم ارتباط داشته باشند. همیشه صندوق عقاید و آرا وجود داشت و مؤثر واقع شده است. ولی بیشتر سازمان‌ها پرسشنامه کارکنان را بیرون می‌آورند و نه تنها برای یافتن آنچه کارکنان در سر دارند بلکه برای فراگیری راههای توسعه کمپانی گروه‌های متمرکز تشکیل می‌دهند.


هر برنامه روابط کارکنان باید مستمر باشد و ترکیبی از عملکرد گردد. در بسیاری از مناطقی که وضعیت سیاسی ناپایداری دارند، دولت کراراً عوض می‌شود و هر دو وضعیت و قابلیت پذیرش روابط خارجی نیز تغییر می‌یابند کمپانی‌ها با قدرت روابط حسنة کارکنان اغلب رفتار مطبوع‌تری دریافت می‌کنند.


کارکنان بسیاری از کمپانی‌های خارجی درباره کمپانی‌ مادر کمتر می‌دانند. اغلب مدیران گزارش می‌کنند بیشتر چیزهایی را که درباره کمپانی مادر می‌دانند یا از طریق مطالعه مطبوعات بازرگانی آمریکایی فرا گرفته‌اند یا از طریق روزنامه‌های محلی.


کمپانی‌ها می‌بایست بروشور اصلی درباره این کمپانی مادر داشته باشند تا به زبان محلی به کارکنان عرضه گردد. این بروشور باید حاوی تاریخچه کمپانی، چگونگی توسعه آن، محل فعالیت کمپانی و تولیدات آن باشد. هر چه کارکنان بیشتر درباره کمپانی بدانند برای حس قوی‌تر روابط نزدیک کار می‌کنند و حسن نسبت بیشتری در رفتار و عقاید در اجتماع محلی خواهد بود. هیچ کس به جز کارکنان محلی نمی‌توانند داستان کمپانی را در یک کشور خارجی به خوبی بیان کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد