درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 11:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34890صفحه نخست » چهارشنبه، 21 شهریور 1397 - 23:58
برگزاری دوره خبر نویسی برای رسانه های محلی در کیش
دوره آموزشی "خبر نویسی برای رسانه های محلی" با حضور بیش از 20 تن از خبرنگاران و اصحاب رسانه در کیش برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوره آموزشی "خبر نویسی برای رسانه های محلی" با حضور بیش از 20 تن از خبرنگاران و اصحاب رسانه در کیش برگزار شد.

به گزارش
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره دو روزه صبح چهارشنبه 21 شهریور در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد. در این دوره بیش از 20 تن از خبرنگاران و اصحاب رسانه های محلی و مجازی جزیره کیش با روش های درست خبر نویسی و چگونگی انتخاب تیتر و لید مناسب برای اخبار محلی آشنا شدند.


دکتر علی شاکر مدرس این دوره با تاکید بر اهمیت انتخاب تیتر های مناسب در جلب مخاطبان بیشتر برای رسانه ها گفت: در عصر ارتباطات خبرنگاران باید پس از انتخاب موثرترین تیتر و جامع ترین لید، رویدادها را به ساده ترین و روان ترین شکل روایت کنند.


وی افزود: اگر چه سرعت نشر و تازگی خبر جایگاه مهمی دارد، اما خبرنگاران دقت داشته باشند تا درستی و صحت خبر حفظ شده و تحت تاثیرسرعت انتشار آن قرار نگیرد.


سوژه یابی، ارزش های خبری، مفاهیم اساسی نوشتن درباره سوژه ها از جمله روشنی، درستی و جامعیت خبر از مهمترین سر فصل های مطرح شده در این دوره بود.


در بخشی از این دوره آموزشی که به صورت کارگاهی برگزار شد اطلاعات خام یک خبر در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و آنها در روند تنظیم خبر با مشکلات رایج خبر نویسی آشنا شده و بهترین روش نگارش خبر را بررسی کردند.
ویرایش یک خبر از سایت های خبر محلی کیش نیز بخش دیگری از این دوره آموزشی بود.


این دوره آموزشی از ساعت 9 و سی دقیقه صبح آغاز و تا 12 و 30 دقیقه ادامه داشت. دومین و آخرین روز این دوره فردا (پنج شنبه) نیز در همین ساعت آغاز خواهد شد.


لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد کیش در ماه های اخیر با هدف ارتقاء سطح کیفی اخبار در رسانه های محلی و استاندارد سازی روش های تنظیم خبر در رسانه های مختلف در جزیره کیش دوره های آموزشی متعددی را با حضور اساتید مطرح کشور برگزار کرده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد