درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34771صفحه نخست » یکشنبه، 11 شهریور 1397 - 07:31
توهین تلویزیون به مردم
‌ای‌‌کاش حداقل روابط عمومی این سازمان با انتشار بیانیه‌ای در رسانه‌ها، از مردم بابت کیفیت پایین پخش بازی‌های آسیایی عذرخواهی کند. ‌ای‌ کاش این انتقادات باعث شود که مجری‌ها و کارشناسان متخصص وارد این سازمان شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر به پیشرفت تکنولوژی است که هر روز در اخبار اعلام می‌شود ما رتبه اول و دوم تولید علم را داریم، چرا این علم هیچ‌وقت عملی نمی‌شود؟ اگر به میزبانی است چرا برای کسب آن تلاش نمی‌کنیم؟ مجری‌های تلویزیون خودشان هم می‌دانند دست و پای بیهوده می‌زنند، چراکه دیگر حنای شبکه ورزش در توجیه ناکامی‌ها برای مردم رنگی ندارد.

اگر صداوسیما این بازی‌ها را پوشش نمی‌داد، انتقادات کمتری متوجه این سازمان می‌شد تا این نحوه پوشش مسابقات. مدیران این سازمان باید با دلیل و مدرک بگویند که چرا این بازی‌ها حق پخشش خریداری نشد تا این افتضاح رخ بدهد.

 

کی قرار است این سازمان یاد بگیرد هر چیزی ارزشی دارد و باید بهای آن را پرداخت کند. همان‌طور که خودش برای تبلیغات تعرفه تعیین می‌کند، هر رویدادی هم قیمت و ارزشی دارد.

 

 ‌ای‌‌کاش حداقل روابط عمومی این سازمان با انتشار بیانیه‌ای در رسانه‌ها، از مردم بابت کیفیت پایین پخش بازی‌های آسیایی عذرخواهی کند. ‌ای‌ کاش این انتقادات باعث شود که مجری‌ها و کارشناسان متخصص وارد این سازمان شوند.

http://etemadnewspaper.ir/?News_Id=108963
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد