درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34762صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 شهریور 1397 - 17:24
روابط عمومی ها،در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن اثرگذارند
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها با نشر و تولید برنامه های فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن اثرگذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها با نشر و تولید برنامه های فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن اثرگذارند.


وی گفت:دشمن تلاش می‌کند در تقابل فرهنگی و اشاعه بی بندباری در بین نسل جوان جامعه،کجروی ها و ناهنجاری های اجتماعی را در جامعه ترویج دهد به همین منظور روابط عمومی ها می توانند با تولید محتوی و رسانه ای کردن فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی نقش خود را در مقابله با این هجمه فرهنگی گسترده ایفا کنند.

 

امید سبزعلی، ادامه داد:دشمن تلاش می‌کند با بهره گیری از راهبرد استحاله فرهنگی وضعیت جوامع را به سمت سوی اهداف شوم خود سوق دهد که غفلت مسئولان و متولیان امر فرهنگ صدمات غیر قابل جبرانی به پیکره فرهنگی جامعه وارد می‌کند.

 

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد:دشمن به خوبی دریافته است که تهاجم نظامی به یک کشور هزینه های بسیار بالای را در برخواهد داشت به همین منظور تلاش می‌کند تا با بهره گیری از ابزار نوین و نفوذ در فرهنگ و عقاید یک کشور با استحاله فرهنگی، جوانان و نوجوانان را از ارزش ها و شعائر دینی دور کند.

 

وی گفت:در این بین نقش روابط عمومی ها به همکاری رسانه ها با ارائه راهکار و توسعه آموزه های دینی و تولید برنامه های فرهنگی دینی در رسانه و فضای مجازی می تواند در مقابله با این هجمه گسترده اثرگذار و مفید باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد