درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34762صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 شهریور 1397 - 21:18
روابط عمومی ها،در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن اثرگذارند
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها با نشر و تولید برنامه های فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن اثرگذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها با نشر و تولید برنامه های فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن اثرگذارند.


وی گفت:دشمن تلاش می‌کند در تقابل فرهنگی و اشاعه بی بندباری در بین نسل جوان جامعه،کجروی ها و ناهنجاری های اجتماعی را در جامعه ترویج دهد به همین منظور روابط عمومی ها می توانند با تولید محتوی و رسانه ای کردن فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی نقش خود را در مقابله با این هجمه فرهنگی گسترده ایفا کنند.

 

امید سبزعلی، ادامه داد:دشمن تلاش می‌کند با بهره گیری از راهبرد استحاله فرهنگی وضعیت جوامع را به سمت سوی اهداف شوم خود سوق دهد که غفلت مسئولان و متولیان امر فرهنگ صدمات غیر قابل جبرانی به پیکره فرهنگی جامعه وارد می‌کند.

 

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد:دشمن به خوبی دریافته است که تهاجم نظامی به یک کشور هزینه های بسیار بالای را در برخواهد داشت به همین منظور تلاش می‌کند تا با بهره گیری از ابزار نوین و نفوذ در فرهنگ و عقاید یک کشور با استحاله فرهنگی، جوانان و نوجوانان را از ارزش ها و شعائر دینی دور کند.

 

وی گفت:در این بین نقش روابط عمومی ها به همکاری رسانه ها با ارائه راهکار و توسعه آموزه های دینی و تولید برنامه های فرهنگی دینی در رسانه و فضای مجازی می تواند در مقابله با این هجمه گسترده اثرگذار و مفید باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد