درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 01:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34747صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 9 شهریور 1397 - 10:01
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام: مدیران باید خود را در دسترس رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیران باید خود را در دسترس رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند و هراسی از پاسخگویی و ارائه عملکرد خدمات ارزشمند دولت نداشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیران باید خود را در دسترس رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند و هراسی از پاسخگویی و ارائه عملکرد خدمات ارزشمند دولت نداشته باشند.

آیت قیصربیگی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تاکید و اصرار استاندار محترم مبنی بر اینکه دانستن و آگاهی حق همه مردم است مسئولین و خادمان ملت را موظف به پاسخگویی و پیگیری مشکلات و خواسته های مردم تا حصول نتیجه نموده و در این راستا مدیران باید عملکرد درخشان دولت را برای مردم تبیین و نشان دهند.


وی افزود: برغم مشکلات و فضای جامعه عملکرد دولت تدبیر و امید در تمام حوزه ها بر مبنای واقعیات حاکم بر کشور مطلوب و مناسب است و تحلیل در موضوع های مختلف جامعه باید بر مبنای واقعیت و شرایط خاص کشور باشد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام یادآور شد: دولت نماینده تمام مردم و حاکمیت است و باید همه دست در دست هم فضای امید و نشاط را در کشور اشاعه بدهیم و نباید اذهان مردم را را به یاس و ناامیدی آلوده کنیم زیرا در شرایط الان کشور وحدت، همگرایی، امید و سرزندگی رمز موفقیت و رسیدن به قله های سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.


وی همچنین تاکید کرد: القای ناامیدی و ناکارامدی دولت و همچنین اختلاف بین قوا و مردم از دسیسه های دشمنان و مخالفین نظام جمهوری اسلامی می باشد ولی تاریخ روشن چهار دهه عمر انقلاب نشان داده است که مردم ایران با اتحاد و یکدلی از موانع و مشکلات بزرگی عبور کرده اند و از این مشکلات نیز سربلند بیرون خواهند آمد.


قیصربیگی گفت:بعضی از مسئولان متاسفانه در القای ناامیدی نقش دارند که باید این رویه را تغییر دهند زیرا دولت تمام تلاش خود را برای آرامش و آسایش مردم بکار گرفته و برغم موانع و محدودیت های فراوان خدمات بزرگی را در تمام زمینه ها و بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته انجام داده است.


وی اضافه کرد: مدعیان انقلابی گری باید بیشتر در صحنه باشند و تضعیف کنندگان دولت در واقع حاکمیت و نظام را تضعیف می کنند و صدای مخالفین نظام از گلوی آنان بیرون می آید و باید مخالفین و منتقدین تخریب گر بدانند که دولت نماینده حاکمیت و نظام است و جدایی بین آنها وجود ندارد و تخریب دولت تخریب حاکمیت است.


وی به پیگیری ها و تلاش های استاندار محترم در سطح وزارت خانه ها و هیات دولت برای رفع مشکلات و موانع توسعه استان اشاره کرد و گفت:نماینده عالی دولت تلاشگر و پیگیر مسائل تمام مناطق استان است و در یکسال گذشته بواسطه این تلاش ها خیلی از مشکلات حل و مرتفع شده که اهم این کارها در اختیار رسانه ها قرار گرفته و خواهد گرفت.


قیصربیگی همچنین گفت: رسانه ها و خبرنگاران کارهای بزرگ دولت را برای مردم تبیین و اعلام کنند و دولت نیز از انتقادات سازنده استقبال می کند و با آغوش باز پذیرای آنان است.

 

 


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد