درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 22:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3473صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 6 خرداد 1392 - 19:29
روش های تبلیغات مدرن
نویسنده: یوتارا منوهار - تبلیغات تنها به تبلیغات تلویزیونی و آگهی های روزنامه محدود نمی شود. روش های تبلیغاتی مدرن در حال شکل گیری  و گسترش اند و این نوشتار در صدد است تا آن روش ها را بررسی کند.
  

شارا، عادل میرشاهی- تبلیغات تنها به تبلیغات تلویزیونی و آگهی های روزنامه محدود نمی شود. روش های تبلیغاتی مدرن در حال شکل گیری و گسترش اند و این نوشتار در صدد است تا آن روش ها را بررسی کند. تبلیغات و بازاریابی بخش ضروری هر کسب و کاری در جهان شده اند. اگر شما محصول خوبی دارید یا خدمات مطلوبی را ارائه می دهید، شما به چیره دستی در هنر فروش نیز نیاز دارید. در حالیکه ممکن است برخی آژانس ها به روش های معمولی تبلیغ، بسنده کرده اند، بیشتر بازیکنان پیشرو در این عرصه به حوزه های تازه و نوین روش های تبلیغاتی روی آورده اند. اینان فرقه ای جدید در حوزه تبلیغات هستند که ایده های نوین و خلاقانه را به محک آزمون گذاشته اند! دیگر زمان آگهی های روزنامه ای و باکس های کوچک رنگی گذشته است! باید به عصر ایده های پرشتاب، سریع، هوشمند و خارج از کلیشه های متداول سلام کرد! اگر هنوز مایل به بهره مندی از تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات روزنامه ای یا تبلیغات رادیویی و از این قبیل هستید، حتما نیاز دارید به حوزه های جدید نظری بیاندازید. این متن می تواند شروع بسیار خوبی باشد. چرا که قصد داریم متنی آموزشی تقدیمتان کنیم، که در آن به طور خلاصه مروری بر مباحث تبلیغات مدرن می شود. روش های تبلیغات مدرن در این نوشتار تکنیک های مختلف تبلیغاتی برای ارتقاء فروش کالا و خدمات در اختیار شما قرار می گیرد. از این رو، در این نوشتار برخی از آخرین و محبوب ترین مدهای تبلیغاتی که به زودی عمومیت پیدا می کنند، بررسی شده است. مردم به دنبال انواع جدید تبلیغاتی هستند که بتواند آنها را به اهداف شان نزدیک کند.

 

روش های تبلیغاتی مدرن در حال شکل گیری و گسترش اند و این نوشتار در صدد است

 تا آن روش ها را بررسی کند.


بسیاری از روش های تبلیغاتی عصر جدید نتیجه گسترش شبکه جهانی اینترنت است. این شیوه ها تنها ایده هایی داستانی بودندکه روش های پیش پا افتاده رسانه ای را تبدیل به احسن و روش هایی دوست داشتنی کرده اند! تبلیغات اینترنتی مفهوم گسترده ای دارد و شامل چندین نوع فرعی می شود. که بسیاری از آنها اخیرا معرفی شده اند. تبلیغات ایمیلی یکی از روش های ابتدایی در کنار راه هایی چون تبلیغات بنری، تبلیغات پیکسلی، تبلیغات وبلاگی، تبلیغات با کلمات کلیدی و تبلیغات درون متنی می باشد. بگذارید نگاهی به روش هایی که بیشتر مورد توجه و استفاده اند بیاندازیم. تبلیغات وب بنری اگر تبلیغات بیلبوردی در جاده ها استفاده می شوند، نوع مشابه آن تبلیغات وب بنری نامیده شده که در فضای وب مورد اقبال عموم قرار گرفته است. آیا تاکنون به نوارهای افقی تبلیغاتی در غالب وب سایت ها توجه کرده اید؟ این ها وب بنر ها هستند. وب بنرها معمولا از تصاویر، یا جاوا اسکریپت، یا هر نوع دیگر از چند رسانه ای ها و انیمیشن ها استفاده می کنند. وب بنرها معمولا به صفحاتی لینک می شوند که محتوای مرتبط با آنها در آن تارنما وجود دارد. تبلیغات ارابه موسیقی این تبلیغ چیزی جز تکنیکی از تبلیغات پروپاگاندایی نیست. هدف این تبلیغ متقاعد کردن کاربر یا هر مشتری است که از محصول بهره مند می شود. آن شخص را وادار به افراط در انجام کاری می کند که در واقع منافع برند با آن کار تامین می شود. این تحمیل مصرف کننده در نهایت این فکر را در ذهن او ایجاد می کند که بایستی آن محصول را خریداری کند و با بررسی اینکه همه اکنون به همین موضوع می اندیشند در نهایت بر ارابه موسیقی سوار می شود. استراتژی تبلیغات ارابه موسیقی بر مبنای روانشناسی مصرف کننده شکل گرفته و از این رو تکنیکی موثر است که از طریق انواع مختلف رسانه ها، چه چاپی باشند چه الکترونیک یا پخش کننده، قابل پیاده سازی است. تبلیغات ترویجی تبلیغات ترویجی شامل استفاده از پخش موارد ترویجی یا رویدادهای رسانه ای اقناعی است که توجه عموم را به خود جلب می کند و به عنوان راهی مناسب برای تبلیغات موثر شناخته شده است. پخش و ترویج مباحث آزاد، تکنیک تبلیغاتی مدرنی است که نوآورانه و بسیار موثر می باشد. شاهد و تاییدیه آیا تا به حال از اینکه چرا کولگیت، بروک شیلدز را بر روی صحنه ای که خمیردندانشان را تبلیغ می دهد می آورد، متعجب شده اید؟ یا آیا می دانید که کینو ریواس در ابتدا یک بخش از تبلیغات کورن فلاکس بوده است؟ خوب، حمایت از یک بازیگر مشهور یا چهره شاخص دلیل کافی برای مشتریان اصلی خواهد بود که یک کالا ویژه را امتحان کنند. نمونه ای از شواهد و تاییدیه راهی فوق العاده برای تبلیغ محصولات و خدمات ویژه است. ورژن توسعه یافته دیگر این نوع تبلیغ را تبلیغ پنهان می نامند. این تبلیغ از طریق استفاده از نام برندها یا محصولات واقعی در فیلم ها یا شوهای تلویزیونی اجرا می شود و نوعی تبلیغ غیر مستقیم به شمار می رود. تبلیغات جایگزین قوانین ملی چندین کشور، تبلیغات محصولاتی نظیر سیگار یا الکل را منع کرده اند. با توجه به این موضوع، برخی برندهای حامی سر برآوردند با استفاده از تکنیکی که تنها نام برند حامی را ترویج می کند در واقع مصرف کنندگان محصولات را به مصرف موارد منع شده ترغیب می نماید. برای مثال، کینگ فیشر نیازی به تبلیغ الکل خودش ندارد وقتی که نام برند عمومی آن به هواپیمایی کینگ فیشر اعطا شده است که در واقع خود یک تبلیغ و اطلاع رسانی است.

 

تبلیغات وب بنری اگر تبلیغات بیلبوردی در جاده ها استفاده می شوند، نوع مشابه آن تبلیغات وب بنری نامیده شده

که در فضای وب مورد اقبال عموم قرار گرفته است. آیا تاکنون به نوارهای افقی تبلیغاتی در غالب وب سایت ها توجه کرده اید؟

این ها وب بنر ها هستند.

 

تبلیغات پیکسلی تبلیغات پیکسلی نوع جدیدی از تبلیغات اینترنتی است که هزینه تبلیغات بر مبنای تعداد پیکسل هایی که اشغال می کند، محاسبه می شود. این نوع از تبلیغ در اصل به سال 2005 میلادی بر می گردد، زمانی که یک دانشجوی بریتانیایی به نام الکس تیو با وب سایتی به نام «هوم پیج میلیون دلاری» شناخته شد. جاییکه مبلغان می توانستند فضایی برای تبلیغات با مبلغ یک دلار برای هر پیکسل در آن خریداری کنند و محدودیت آن یک میلیون پیکسل بود. به علاوه اختیاراتی برای فضا به وسیله میزبان وبسایت ها ارائه می شد، همچنین اختیاری تحت عنوان استفاده از «خودت انجام بده»(DYI) برای اسکریپت های پیکسل داده شد که افراد را مطمئن می ساخت که آنها که از پیچیدگی های پیکسل بی اطلاع اند می توانند بدون هیچ زحمتی تبلیغات پیکسلی را در وبسایت شان بگنجانند. میلیون ها «اسکریپت پیکسل» از اسکریپت های پیکسل «خودت انجام بده» و «جی پیکس های» «پیکسل اد اسکریپت» به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند. تبلیغات بین متنی آیا متوجه شده اید که گوگل چگونه تبلیغاتش را مرتبط با نتایج جستجوی شما تولید می کند؟ یا اخیرا ، آیا متوجه شده اید که تبلیغات گوگل در حاشیه ایمیل های شما نشان داده می شود؟ خوب، اگر شما یکی از آن دسته افرادی هستید که هنوز به این مسائل دقت نکرده است، نیاز دارید که از خواب بیدار شوید و یک لیوان چای بنوشید. «ادسنس گوگل» اولین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات بین متنی بود.

 

 بسیاری از موتورهای جستجوگر از تبلیغات بین متنی برای نشان دادن آگهی ها در صفحه نتایج جستجو استفاده می کنند.

 

تبلیغات بین متنی به صورت ویژه با هدف بازاریابی اینترنتی که در آن تبلیغات با استفاده از سیستم خودکار انتخاب تبلیغ بر پایه محتوایی که توسط یک کاربر خاص دیده می شود، عرضه شده است. سیستم به صورت خودکار محتوای وبسایت را برای کلمات کلیدی و ارسال تبلیغاتی که با محتوای مورد مشاهده کاربر هماهنگ است، اسکن می کند. بسیاری از موتورهای جستجوگر از تبلیغات بین متنی برای نشان دادن آگهی ها در صفحه نتایج جستجو استفاده می کنند. به عبارت دیگر تبلیغات را با مواردی که در فضای وب به دنبال می گردد هماهنگ می کنند. پس از اینکه گوگل این روند را آغاز کرد، سایت های دیگری از قبیل یاهو! و مایکروسافت دنباله رو کار او شدند. تبلیغات کلمات کلیدی عموما تبلیغات کلمات کلیدی با نام « پرداخت برای هر کلیک » یا «هزینه برای هر عمل تبلیغی» شناخته می شوند. یاهو! اولین شرکتی بود که بر روی تبلیغات کلمات کلیدی سرمایه گذاری کرد، برنامه «گوگل ادوردز» اکنون در میان محبوب ترین ها در زمینه تبلیغات کلمات کلیدی است. برخی موتورهای جستجوی محبوب که در عرصه تبلیغات کلمات کلیدی فعالیت می کنند عبارتند از: جستجوی بازاریابی یاهو!، مایکروسافت ادسنتر، میوا و لوک اسمارت. تبلیغات وبلاگی اگر شما فکر می کنید که وبلاگ چیزی جز یک ژورنال آنلاین نیست باید بدانید که کاملا در اشتباه هستید. با توجه به محبوبیت فوق العاده وبلاگ ها، مبلغان با زیرکی از آن به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات موثر استفاده کرده اند. مشارکت در وبلاگ ها راهی عالی برای شرکت هایی است که می خواهند تنها در اینترنت فعالیت کنند. تبلیغات وبلاگی اغلب از تکنیک های بازاریابی موتورهای جستجوگر استفاده می کند تا مطمئن شود نتایج بهتری در وب اخذ می کند. تبلیغات دستشویی بیرون از کادر بود، آیا این طور نیست؟ بله، تبلیغات دستشویی چیز جز قرار دادن تبلیغات در مستراح های عمومی نیست.
یک تحقیق انجام شد که در آن از افرادی که برای گروه آزمایش انتخاب شده بودند پرسیدند که چه متنی بر روی دیوار مستراح نوشته شده بود؟ آنها با کمال تعجب متوجه شدند که اکثر افراد این گروه با دقت بالایی تبلیغ را در خاطر سپرده بودند. این ما را به این نتیجه می رساند که افرادی که به مستراح می روند مخاطبان هدف بسیار خوبی هستند. همین مساله به زودی باعث جلب توجه کسانی شد که به دنبال ابزار موثری برای تبلیغ می گشتند. تبلیغات موبایلی بله، به همان اندازه که دریافت یک پیام تبلیغاتی به گوشی تلفن همراه شما مزاحم تلقی می شود، باید این حقیقت را پذیرفت که تبلیغات موبایلی یا تبلیغات از طریق گوشی همراه یکی از موثر ترین راه های تبلیغات است. بیشتر اوقات مبلغان، اطلاعاتی از شماره تلفن مشتریانشان و همینطور فهرستی از شماره تلفن افرادی که به صورت بالقوه می توانند از آنها خرید کنند، در اختیار دارند. یک پیام بر روی تلفن همراه به ندرت نادیده انگاشته می شود و از این رو واجد شرایط لازم برای یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی می باشد. تبلیغات روابط عمومی حفظ و توسعه روابط عمومی خوب ابزاری برای بازاریابی شرکتهایی است که می خواهند حسن نیت خود را میان کارکنان و مشتریانشان حفظ کنند. این کار نه تنها باعث می شود که همیشه جلو چشم ها باشند، بلکه راهی عالی برای ایجاد و حفظ تصویر و هویت ویژه برندتان است. روابط عمومی همچون ابزاری قدرتمند است که توسط شرکت هایی که می خواهند بر روی سرمایه گذاران، کارکنان و البته مشتریان بالقوه و بالفعلشان تاثیر بگذارند، استفاده می شود. همانطور که ملاحظه می کنید، حوزه تبلیغات به راه های فراوانی دست یافته و آنها را توسعه داده است که تا یک دهه پیش قابل تصور هم نبود. تمام این دستاوردها را مرهون توسعه و نوآوری بی بدیل عرصه تکنولوژی هستیم که سبب شده است تبلیغات تقریبا در همه جاهایی که می رویم حضور داشته باشد و تقریبا در هر شکلی که ما تصور کنیم می توانیم آن را ببینیم. باور ندارید؟ به دور و بر خود نگاه کنید.

منبع: http://www.buzzle.com/articles/modern-advertising-methods.html

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمید تجلی
| 1392/3/10 - 10:23 |     2     1     |
این مقاله چرا اینقدر بد پاراگراف بندی شده؟
ضمنا چرا نظرات بازدیدکنندگان گمرنگ درج می شوند؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد