درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34571صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 10:22
انتقاد از کالاسازی سواد رسانه‌ای و بازاری شدن آن
نخستین نشست مشترک شورای سیاستگذاری و هیات علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشست مشترک شورای سیاستگذاری و هیات علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برگزار شد.
 
 به گزارش شارا، دکتر حسن بشیر، رییس هیات علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی نیز در این نشست با انتقاد از کالاسازی سواد رسانه‌ای و بازاری شدن آن، گفت: لازم است در دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی به مباحث سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی عینیت بخشیده و از ذهنیت‌گرایی پرهیز کرده و به دنبال روش‌مندسازی آموزش، فرهنگسازی و گفتمان‌سازی سواد رسانه ای در سطوح ملی و محلی باشیم.
 
 وی با انتقاد از کالاسازی سواد رسانه‌ای و بازاری شدن آن با طرح مباحث کم اهمیت در مورد سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و یا طرح جهت‌گیری‌های خاصی در این زمینه بدون توجه به ابعاد گسترده آن گفت: این وضعیت حاکی از یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای است که آموزش‌های صحیح می‌تواند در ارتباط با موضوع رسانه‌ها و محتوای رسانه ای، ابعاد جدیدی را مطرح سازد.
 
 بشیر افزود: لازم است دبیرخانه همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی به مرکز آموزش‌های دائمی و چند بعدی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی تبدیل شود و از سقوط در انحراف‌های تک‌بعدی نگر و یا ارزیابی‌های به دور از واقعیت و ناامیدکننده جامعه پرهیز کند.
 
 استاد دانشگاه امام صادق(ع) و مدیر اسبق آکادمی مطالعات عالی آکسفورد انگلستان تاکید کرد: بحث سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی یک بحث ملی است که باید همه دستگاه ها دولتی و غیر دولتی، سمن ها، حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مراکز علمی و خانواده ها در این زمینه همکاری داشته باشند و فعالانه در این عرصه حضور داشته باشند.
 
 وی افزود: انتظار ما از دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور به شکل خاص، طرح مباحث عمیق و تحلیلی در این زمینه در قالب تحقیقات مختلف است که بتواند راهگشای وضعیت موجود در این زمینه باشد.
 
 رییس هیات علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با اشاره به اهمیت طرح مباحث سواد رسانه‌ای توسط رسانه‌های جمعی، خواستار تشویق رسانه‌های جمعی به گفتمان سازی سواد رسانه‌ای شد و گفت: اعضای هیات علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی آمادگی دارند یادداشت‌هایی را در اختیار مطبوعات و خبرگزاری‌ها قرار دهند و با همکاری صدا و سیما نشست‌هایی را طراحی کنند که در غنی‌سازی مباحث سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی تاثیر جدی داشته باشند.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد