درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34568صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 13:30
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود
بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛رضا کمالی در نشست شورای هماهنگی اطلاع رسانی استان هرمزگان عنوان کرد: اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه اداره استان و ایجاد امید در جامعه از اهداف مهم رسانه ها و روابط عمومی هاست.

وی تعجیل بی مورد در اطلاع رسانی بدون در نظر گرفتن مقطع زمانی و حساسیت جامعه را یکی از آفات اطلاع رسانی دانست و افزود: اینکه در اطلاع رسانی شتابزده عمل شود درست نیست و باید بدور از شتابزدگی و تک محوری با تعیین یک سخنگو اقدام به اطلاع رسانی شفاف و دقیق نمود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان تصریح کرد: وجود سخنگو در هر دستگاه اجرایی موجب کاهش تناقض اخبار مخابره شده از مجموعه مربوطه می شود و دیگر هر فرد در آن دستگاه در قامت سخنگو مقابل رسانه قرار نخواهد گرفت و اخبار شفاف به رسانه ها خواهد رسید.

کمالی بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.

وی به نیاز افزایش تولید محتوا در رسانه های استان اشاره کرد و بیان داشت: تحلیل محتواهای موجود و ایجاد محتوای جدید موجب جذب مخاطب بیشتر به رسانه های استان خواهد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان بر ضرورت استفاده روابط عمومی ها از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خدمات دستگاه خود را به مردم ارائه کنند.

کمالی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی شفاف به منظور مقابله با شایعات و ایجاد آرامش در جامعه را بر عهده دارند که باید در راستای تحقق آن گام های استوار برداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد