درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 08:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34556صفحه نخست » سه شنبه، 23 مرداد 1397 - 18:29
فیسبوک قوانین جدیدی برای حمایت از صفحات نهادها وضع کرد
شرکت فیس بوک از تغییراتی در قوانین خود خبر داد که هدف از آنها حمایت از درستی اطلاعاتی است که در صفحات موسسات تجاری و اجتماعی این شبکه اجتماعی است. از جمله این تغییرات دسترسی‌های مربوط به انتشار مطالب در صفحات پرطرفدار فیسبوک است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت فیس بوک از تغییراتی در قوانین خود خبر داد که هدف از آنها حمایت از درستی اطلاعاتی است که در صفحات موسسات تجاری و اجتماعی این شبکه اجتماعی است. از جمله این تغییرات دسترسی‌های مربوط به انتشار مطالب در صفحات پرطرفدار فیسبوک است.
 
 این شرکت اعلام کرد تغییراتی که در روند دسترسی افراد به این صفحات می‌شود، سبب می‌شود افراد به سختی بتوانند با یک نام جعلی یا هک شده، در این صفحات مطالبی منتشر کنند. علاوه بر این روند تایید هویت "تایید ورود دو مرحله‌ای" two-factor authentication نیز روی این صفحات اعمال شده و توضیحاتی درباره مقر اصلی صفحه منتشر خواهد شد. این تغییرات و قوانین جدید از ابتدای ماه آگوست اجرا خواهد شد.
 
 بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، از جمله شرکت‌های تجاری بین‌المللی، گروه‌های هنری، شهرداری‌ها، نهادهای اجتماعی، ورزشی، سیاسی و غیره صفحاتی در شبکه فیسبوک دارند و از آن طریق با طرفداران خود در ارتباط هستند.
 
 علاوه بر تغییرات مذکور، سیستم آرشیو پیام‌های بازرگانی، موجب بالا رفتن شفافیت درباره تبلیغاتی خواهد شد که از طریق فیسبوک، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر به نمایش درآمده‌اند. اطلاعاتی در زمینه اینکه آیا این صفحات تا کنون با صفحات دیگری ادغام شده‌اند، نیز منتشر خواهد شد.
 
 این تغییرات چند روز پس از آن اعمال می‌شود که فیسبوک از وجود سلسله اقدامات جدیدی خبر داد که با استفاده از این شبکه قصد داد روی افکار عمومی و روند سیاسی آمریکا تاثیر گذاشته و نتایج انتخابات کنگره آمریکا که در نوامبر آینده برگزار می‌شود، را متاثر کنند.
 
 این مجموعه که شامل 8 صفحه، 17 حساب شخصی و 7 حساب اینستاگرام است، فورا بسته شده و فیسبوک روند بررسی 9 هزار و 500 مطلبی که تا کنون در فیسبوک و یک مطلبی که در اینستاگرام منتشر کرده‌اند، را آغاز کرد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد