درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34556صفحه نخست » دوشنبه، 22 مرداد 1397 - 07:05
فیسبوک قوانین جدیدی برای حمایت از صفحات نهادها وضع کرد
شرکت فیس بوک از تغییراتی در قوانین خود خبر داد که هدف از آنها حمایت از درستی اطلاعاتی است که در صفحات موسسات تجاری و اجتماعی این شبکه اجتماعی است. از جمله این تغییرات دسترسی‌های مربوط به انتشار مطالب در صفحات پرطرفدار فیسبوک است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت فیس بوک از تغییراتی در قوانین خود خبر داد که هدف از آنها حمایت از درستی اطلاعاتی است که در صفحات موسسات تجاری و اجتماعی این شبکه اجتماعی است. از جمله این تغییرات دسترسی‌های مربوط به انتشار مطالب در صفحات پرطرفدار فیسبوک است.
 
 این شرکت اعلام کرد تغییراتی که در روند دسترسی افراد به این صفحات می‌شود، سبب می‌شود افراد به سختی بتوانند با یک نام جعلی یا هک شده، در این صفحات مطالبی منتشر کنند. علاوه بر این روند تایید هویت "تایید ورود دو مرحله‌ای" two-factor authentication نیز روی این صفحات اعمال شده و توضیحاتی درباره مقر اصلی صفحه منتشر خواهد شد. این تغییرات و قوانین جدید از ابتدای ماه آگوست اجرا خواهد شد.
 
 بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، از جمله شرکت‌های تجاری بین‌المللی، گروه‌های هنری، شهرداری‌ها، نهادهای اجتماعی، ورزشی، سیاسی و غیره صفحاتی در شبکه فیسبوک دارند و از آن طریق با طرفداران خود در ارتباط هستند.
 
 علاوه بر تغییرات مذکور، سیستم آرشیو پیام‌های بازرگانی، موجب بالا رفتن شفافیت درباره تبلیغاتی خواهد شد که از طریق فیسبوک، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر به نمایش درآمده‌اند. اطلاعاتی در زمینه اینکه آیا این صفحات تا کنون با صفحات دیگری ادغام شده‌اند، نیز منتشر خواهد شد.
 
 این تغییرات چند روز پس از آن اعمال می‌شود که فیسبوک از وجود سلسله اقدامات جدیدی خبر داد که با استفاده از این شبکه قصد داد روی افکار عمومی و روند سیاسی آمریکا تاثیر گذاشته و نتایج انتخابات کنگره آمریکا که در نوامبر آینده برگزار می‌شود، را متاثر کنند.
 
 این مجموعه که شامل 8 صفحه، 17 حساب شخصی و 7 حساب اینستاگرام است، فورا بسته شده و فیسبوک روند بررسی 9 هزار و 500 مطلبی که تا کنون در فیسبوک و یک مطلبی که در اینستاگرام منتشر کرده‌اند، را آغاز کرد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد