درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34556صفحه نخست » دوشنبه، 22 مرداد 1397 - 07:05
فیسبوک قوانین جدیدی برای حمایت از صفحات نهادها وضع کرد
شرکت فیس بوک از تغییراتی در قوانین خود خبر داد که هدف از آنها حمایت از درستی اطلاعاتی است که در صفحات موسسات تجاری و اجتماعی این شبکه اجتماعی است. از جمله این تغییرات دسترسی‌های مربوط به انتشار مطالب در صفحات پرطرفدار فیسبوک است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت فیس بوک از تغییراتی در قوانین خود خبر داد که هدف از آنها حمایت از درستی اطلاعاتی است که در صفحات موسسات تجاری و اجتماعی این شبکه اجتماعی است. از جمله این تغییرات دسترسی‌های مربوط به انتشار مطالب در صفحات پرطرفدار فیسبوک است.
 
 این شرکت اعلام کرد تغییراتی که در روند دسترسی افراد به این صفحات می‌شود، سبب می‌شود افراد به سختی بتوانند با یک نام جعلی یا هک شده، در این صفحات مطالبی منتشر کنند. علاوه بر این روند تایید هویت "تایید ورود دو مرحله‌ای" two-factor authentication نیز روی این صفحات اعمال شده و توضیحاتی درباره مقر اصلی صفحه منتشر خواهد شد. این تغییرات و قوانین جدید از ابتدای ماه آگوست اجرا خواهد شد.
 
 بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، از جمله شرکت‌های تجاری بین‌المللی، گروه‌های هنری، شهرداری‌ها، نهادهای اجتماعی، ورزشی، سیاسی و غیره صفحاتی در شبکه فیسبوک دارند و از آن طریق با طرفداران خود در ارتباط هستند.
 
 علاوه بر تغییرات مذکور، سیستم آرشیو پیام‌های بازرگانی، موجب بالا رفتن شفافیت درباره تبلیغاتی خواهد شد که از طریق فیسبوک، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر به نمایش درآمده‌اند. اطلاعاتی در زمینه اینکه آیا این صفحات تا کنون با صفحات دیگری ادغام شده‌اند، نیز منتشر خواهد شد.
 
 این تغییرات چند روز پس از آن اعمال می‌شود که فیسبوک از وجود سلسله اقدامات جدیدی خبر داد که با استفاده از این شبکه قصد داد روی افکار عمومی و روند سیاسی آمریکا تاثیر گذاشته و نتایج انتخابات کنگره آمریکا که در نوامبر آینده برگزار می‌شود، را متاثر کنند.
 
 این مجموعه که شامل 8 صفحه، 17 حساب شخصی و 7 حساب اینستاگرام است، فورا بسته شده و فیسبوک روند بررسی 9 هزار و 500 مطلبی که تا کنون در فیسبوک و یک مطلبی که در اینستاگرام منتشر کرده‌اند، را آغاز کرد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد