درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34536صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 مرداد 1397 - 06:37
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان؛ روابط عمومی ها زمینه ارتباط رسانه ها و مسوولان را فراهم کنند
به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، روابط عمومی ها علیرغم بروکراسی های اداری باید زمینه تسهیل ارتباط رسانه ها و مسولان و دسترسی به اطلاعات را برای خبرنگاران ایجاد کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، روابط عمومی ها علیرغم بروکراسی های اداری باید زمینه تسهیل ارتباط رسانه ها و مسولان و دسترسی به اطلاعات را برای خبرنگاران ایجاد کنند.
 
 به گزارش شارا، ادریس سالاری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان امروز(20 مرداد) در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران در حوزه های مختلف و در کل سال در خدمت سازمان ها هستند و وظیفه حرفه ای این قشر ایجاب می کند نیازهای جامعه را از طریق انعکاس اخبار برطرف کنند.
 
 وی به ظرفیت های استان در حوزه های مذهبی، جاذبه های تاریخی و عرصه های ورزشی اشاره کرد و گفت: تعداد قهرمانان ملی و آسیایی استان زنجان قابل مقایسه با جمعیت یک میلیونی استان زنجان نیست.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان ادامه داد: استان زنجان جزو 5 استان برتر در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی می باشد و از وضعیت مطلوبی در مقایسه با سایر استان ها برخوردار است.
 
 این مقام مسوول با اشاره به اینکه نیازمند همراهی رسانه ها برای تشویق عموم به ظرفیت های ورزشی استان هستیم، تصریح کرد: با تیم مدیریت حوزه ورزش و جوانان، ایجاد انگیزه و اشتیاق در بین هیئت های ورزشی و ورزشکاران و به پشتوانه رسانه ها می توان در این حوزه پیشرو بود.
 
 این مقام مسوول افزود: ورزش جدای از موضوع سلامت در حوزه کسب درآمد و گردشگری در مناطق مختلف نقش مهمی ایفا می کند.
 
 سالاری با یادآوری اینکه پرداختن به حوزه ورزش از نظر فرهنگی، تاریخی و معرفی جاذبه های گردشگری تاثیر فراوانی در سرانه درآمد و وضعیت معیشتی آن منطقه دارد، خاطرنشان کرد: امروز مرزی در انتشار اخبار وجود ندارد و می توان از ظرفیت رسانه ها برای معرفی قابلیت ها واستعدادهای جوانان و نوجوانان و ایجاد انگیزه در اقشار مختلف استفاده کرد.
 
 این مقام مسوول تصریح کرد: چاقی و افزایش وزن در بین کودکان مشکل جدی است و اگر بتوانیم انگیزه لازم را برای جذب کودکان به ورزش فراهم کنیم، اقدامی موثر است.
 
 به گفته سالاری، روابط عمومی ها علیرغم بروکراسی های اداری باید زمینه تسهیل ارتباط رسانه ها و مسولان و دسترسی به اطلاعات را برای خبرنگاران ایجاد کنند.
 
 وی در پایان از رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان زنجیره بهم متصل یاد کرد و گفت: رسانه ها هم در کنار روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی برای ارتقای سطح حرفه ای نیازمند آموزش هستند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد