درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:09   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34518صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 19 مرداد 1397 - 00:17
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی: پاسخگویی و شفافیت مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را یادآوری می‌کند
جلسه رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: سازمان های سرآمد به عنوان سازمان هایی پاسخگو، برای شفافیت و پاسخگویی به ذینفعان خود درقبال عملکردشان باید تعهدات خود به مسئولیت اجتماعی را از طریق ارزشهای خویش ابراز دارند و اطمینان حاصل کنند که این تعهدات در سراسر سازمان جاری شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: سازمان های سرآمد به عنوان سازمان هایی پاسخگو، برای شفافیت و پاسخگویی به ذینفعان خود درقبال عملکردشان باید تعهدات خود به مسئولیت اجتماعی را از طریق ارزشهای خویش ابراز دارند و اطمینان حاصل کنند که این تعهدات در سراسر سازمان جاری شده است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی نیاز که در همایش صنعت روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار سخن می گفت، با اشاره به اینکه در رویکرد اخلاق عمومی توجه به مسئولیت اجتماعی یک ضرورت است، بیان داشت: مسئولیت اجتماعی مجموعه ارزش ها، باورها و دانش های مشترک انسانی است که در وجود افراد یک جامعه، درونی شده و پذیرفته شده است.

وی توضیح داد: موضوع مسئولیت اجتماعی وزارت راه و شهرسازی نسبت به شهروندان از جمله موضوعات مهم در دولت یازدهم و دوازدهم در این وزارتخانه بوده است که این موضوع همراه با تغییر پارادایم در ادبیات وزارت راه و شهرسازی همراه بود.

بی‌نیاز گفت: این تغییر پاردایم در همه حوزه‌ها شکل گرفت و از ارتقای ایمنی تا حوزه‌های شهرسازی و بخش‌های ترابری را نیز شامل شد و باعث شد تا تغییرات چشمگیری را در شیوه‌ها و رویه‌ها شاهد باشیم.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی که در همایش صنعت روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار در ساختمان شهید دادمان شخن می‌گفت، اظهار کرد: سعی می‌شود در وزارتخانه با این آهنگ (تغییر پارادایم) همراه شویم و مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی از جمله موارد مورد اهمیت روابط عمومی قرار گرفت.

بی نیاز در پایان به دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و پاسخگویی و شفافیت به عنوان مهمترین محورهای مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.

سخنرانی وزیر راه وشهرسازی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه وشهرسازی، دکتر مجید رضائیان از اساتید دانشگاه و ... از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد