درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34518صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 مرداد 1397 - 23:41
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی: پاسخگویی و شفافیت مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را یادآوری می‌کند
جلسه رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: سازمان های سرآمد به عنوان سازمان هایی پاسخگو، برای شفافیت و پاسخگویی به ذینفعان خود درقبال عملکردشان باید تعهدات خود به مسئولیت اجتماعی را از طریق ارزشهای خویش ابراز دارند و اطمینان حاصل کنند که این تعهدات در سراسر سازمان جاری شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: سازمان های سرآمد به عنوان سازمان هایی پاسخگو، برای شفافیت و پاسخگویی به ذینفعان خود درقبال عملکردشان باید تعهدات خود به مسئولیت اجتماعی را از طریق ارزشهای خویش ابراز دارند و اطمینان حاصل کنند که این تعهدات در سراسر سازمان جاری شده است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی نیاز که در همایش صنعت روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار سخن می گفت، با اشاره به اینکه در رویکرد اخلاق عمومی توجه به مسئولیت اجتماعی یک ضرورت است، بیان داشت: مسئولیت اجتماعی مجموعه ارزش ها، باورها و دانش های مشترک انسانی است که در وجود افراد یک جامعه، درونی شده و پذیرفته شده است.

وی توضیح داد: موضوع مسئولیت اجتماعی وزارت راه و شهرسازی نسبت به شهروندان از جمله موضوعات مهم در دولت یازدهم و دوازدهم در این وزارتخانه بوده است که این موضوع همراه با تغییر پارادایم در ادبیات وزارت راه و شهرسازی همراه بود.

بی‌نیاز گفت: این تغییر پاردایم در همه حوزه‌ها شکل گرفت و از ارتقای ایمنی تا حوزه‌های شهرسازی و بخش‌های ترابری را نیز شامل شد و باعث شد تا تغییرات چشمگیری را در شیوه‌ها و رویه‌ها شاهد باشیم.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی که در همایش صنعت روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار در ساختمان شهید دادمان شخن می‌گفت، اظهار کرد: سعی می‌شود در وزارتخانه با این آهنگ (تغییر پارادایم) همراه شویم و مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی از جمله موارد مورد اهمیت روابط عمومی قرار گرفت.

بی نیاز در پایان به دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و پاسخگویی و شفافیت به عنوان مهمترین محورهای مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.

سخنرانی وزیر راه وشهرسازی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه وشهرسازی، دکتر مجید رضائیان از اساتید دانشگاه و ... از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد