درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 10:04   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34466صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 مرداد 1397 - 21:27
مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان: برنامه‌های روابط‌عمومی دستگاههای اجرایی همدان امیدآفرین باشد
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی ادارات باید در ۴۰ سالگی انقلاب به دور از بزرگنمایی و بدون کم و کاستی خدمات دستگاه های اجرایی را بیان کرده و امیدآفرین باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی ادارات باید در ۴۰ سالگی انقلاب به دور از بزرگنمایی و بدون کم و کاستی خدمات دستگاه های اجرایی را بیان کرده و امیدآفرین باشند.

به گزارش شارا به نقل از مهر، اسدالله ربانی مهر ظهر سه شنبه در جمع مسئولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تویسرکان اظهار داشت: در ۴۰ سالگی انقلاب باید به جامعه امید داده و خدمات نظام را بیشتر برای مردم انعکاس دهیم کمااینکه هم اکنون وظایف روابط عمومی ها بسیار بیشتر از گذشته است و از طرفی روابط عمومی ها باید بروز و تحلیل گر باشند تا در عرصه اطلاع رسانی موفق عمل کنند.

وی افزود: متاسفانه دشمن شدیدترین تحریم ها را بر کشورمان اعمال کرده و از همه مهمتر سعی در بدبین کردن مردم نسبت به دولت و نظام دارد و همه ما باید شرایط را درک کرده و در جهت انعکاس اخبار و امید به جامعه تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: سند اطلاع رسانی استان همدان نهایی شده و در این سند شرح وظایف مدیران، دستگاه ها و روابط عمومی ها دیده شده و این سند می تواند باعث ارتقا اطلاع رسانی در استان شود.

ربانی مهر اضافه کرد: مدیران، رسانه ها و روابط عمومی سه محور اصلی اطلاع رسانی هستند و باید با هماهنگی و انسجام وحدت و همدلی بین مجموعه ایجاد کنیم تا ظرفیت اطلاع رسانی استان در سطح جامعه بیشتر دیده شود.

وی باتاکید براینکه سند اطلاع رسانی استان همدان آماده شده و در شورای اطلاع رسانی استان که اصلی ترین مرجع برای اطلاع رسانی است ارائه می شود، گفت: سعی بر این است روابط عمومی ها در صرفه جویی پیشرو باشند و موارد این دوره آموزشی را در ادارات ترویج و اجرا کنند.

ربانی مهر گفت: در شرایط فعلی وظیفه اطلاع رسانی روابط عمومی ها سنگین تر است و با وحدت و همدلی باید امیدآفرینی را در راس برنامه ها دنبال کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های اثر گذار روابط عمومی ها در رویداد مهم گردشگری همدان ۲۰۱۸ تاکید کرد: برنامه های کارشناسانه و دقیقی برای نقش آفرینی بیش از پیش روابط عمومی های استان در این رویداد فرا ملی تدوین شده و اجرایی می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی ادارات باید در ۴۰ سالگی انقلاب به دور از بزرگنمایی و بدون کم و کاستی خدمات دستگاه های اجرایی را بیان کرده و امیدآفرین باشند.

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد