درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34395صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 13 مرداد 1397 - 21:35
فرماندار سیرجان در جلسه مجمع عمومی روابط عمومی های سیرجان: روابط عمومی چشم بینای سازمان است
اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های شهرستان سیرجان مشخص شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های شهرستان سیرجان مشخص شدند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان جلسه مجمع روابط عمومی های شهرستان با حضور فرماندار ویژه، معاون عمرانی فرماندار و مدیران روابط عمومی های شهرستان برگزار و در دومین انتخابات این مجمع ، اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.


فرماندار سیرجان با توجه به نقش بسیار مهم روابط عمومی در هر اداره یا ارگان گفت: مدیران روابط عمومی بایستی با جایگاه ارزشمند و رفیع روابط عمومی در سازمان آشنا باشند. من معتقدم روابط عمومی چشم بینای سازمان خود و کانال ارتباطی بین سیستم اداری ، مطبوعات و مردم است و نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی دارد.


وی افزود: روسای ادارات بایستی به نقش پر اهمیت روابط عمومی در سازمان اهمیت بدهند و امید است این مساله نهادینه شود. شما مدیران روابط عمومی ها نیز بایستی به شناساندن جایگاه رفیع روابط عمومی کمک کنید و روحیه مطالبه گری داشته باشید و ما هم کمک میکنیم این جایگاه به خوبی تبیین شود.


معاون استاندار شرایط حساس اقتصاد کنونی را شرایط مهمی عنوان کرد و گفت: مدیران روابط عمومی بایستی بر این شرایط واقف باشند و از چارچوب سیستم خود با ارائه عملکرد مطلوب دفاع کنند. هر کدام از شما در هر جایگاهی که دارید باید نقش جمهوری اسلامی را به خوبی تبیین کنید.


در ادامه ده نفر از حاضران در جلسه بعنوان نامزد، برنامه های راهبردی خودرا ارائه دادند و پس از انجام رای گیری آقایان سعید حلوایی با 34 رای، مجتبی احمد زاده با 25 رای ، احسان ستوده با 17 رای، احمد پورپاریزی با 18 رای به همراه علیرضا پوررضاقلی مدیر روابط عمومی فرمانداری سیرجان به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی و اکبر حدیدی با 16 رای و معصومه خواجویی با 15 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد