درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34369صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 12 مرداد 1397 - 17:06
برگزاری جلسه توجیهی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان زنجان
جلسه توجیهی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان زنجان برای پوشش رسانه های هرچه بهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی راهکار تعامل بیشتر روابط عمومی ها با صداوسیما برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه توجیهی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان زنجان برای پوشش رسانه های هرچه بهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی راهکار تعامل بیشتر روابط عمومی ها با صداوسیما برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بسیج، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در کارگاه آموزشی مسئولین وکارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان با اشاره به قرارگرفتن در 40 سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از تدارک برنامه های مستند رادیویی و تلویزیونی شبکه استانی زنجان برای این موضوع خبرداد.
 
 صفری با استقبال از پخش تولیدات خدمات ارائه شده دستگاهها به مردم افزود: مستندهای فاخری همچون دستاورد، برای انعکاس عملکرد نظام در طول 40 سال از عمر انقلاب از جمله تولیدات صداوسیمای مرکز زنجان برای 40 سالگی انقلاب است.
 
 وی با بیان اینکه در 40 سالگی انقلاب باید عملکرد متفاوت تری نسبت به سالهای قبل داشته باشیم گفت:دشمن با ابزار و محتوای اقتصادی وبا استفاده از رسانه ها به طور اعم و به طور ویژه با فضای مجازی وشبکه های اجتماعی به دنبال ایجاد عملیات روانی و نارضایتی در بین مردم است.
 
 مدیرکل صداوسیما با تاکید بر انعکاس عملکرد دستگاههای مختلف در طول 40 سال انقلاب به مردم بر مدیریت افکار عمومی تاکید کرد.
 
 صفری فضای اقتصادی موجود در جامعه را غیر واقعی و نتیجه عملیات روانی دشمن دانست و افزود: 35 درصد از وضعیت موجود در فضای اقتصادی کشور واقعیت دارد و 65 درصد مابقی آن غیر واقعی است.
 
 وی در ادامه با اشاره ایجاد میزهای خدمت در ادارات ، این اقدام را مناسب و قابل تقدیر در ارائه خدمت بیشتر به مردم دانست و افزود: ارتباط بیشتر مردم با مسئولین در ایجاد وفاق و افزایش رضایت عمومی نقش موثری دارد.
 
 مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان، روابط عمومی ها و اصحاب رسانه وقلم را به عنوان مجاهدان فرهنگی نام برد و از آنان خواست برای جلب رضایت مردم وانعکاس خدمات دستگاههای مجموعه خود تلاش شبانه روزی انجام دهند.
 
 صفری اتحاد ایجاد شده در بین قوا ومسئولین کشور را گامی مهم و اثرگذار برای عبور از این جنگ اقتصادی و تحریم های دشمن و نزدیک شدن بیشتر به مردم و ارائه خدمات به آنها دانست.
 
 در این جلسه مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان علاوه بر پاسخگویی به سوالات حاضرین در جلسه از هر گونه پیشنهاد برای ساخت برنامه هایی برای افزایش امید وایجاد نشاط در جامعه استقبال کرد.
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد