درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 01:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34358صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 مرداد 1397 - 23:56
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه کشور برگزار شد
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور حجت بهاری فر و دکتر مصطفی زندی و به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور حجت بهاری فر و دکتر مصطفی زندی و به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به میزبانی بیمه "ما" با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره و دکتر مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه ای کشور برگزار شد.
 
 بر اساس این گزارش، حجت بهاری فر ضمن عرض خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه و اظهار تشکر از آقای زندی برای برگزاری چنین جلساتی گفت: عصر حاضر، عصر ارتباطات است و بیش از 80 درصد از موفقیت های سازمانی علی الخصوص در صنعت بیمه در حوزه ارتباطات است.
 
 وی همچنین خاطرنشان کرد: ارتباطات از دو نظر درون سازمانی و برون سازمانی حائز اهمیت است. در حوزه درون سازمانی، باعث ایجاد انسجام ، افزایش فعالیت ها و توسعه مجموعه می شود ولی متاسفانه یکی از مشکلات اساسی در صنعت بیمه، عدم انسجام و هماهنگی میان شرکت های بیمه ای است که به همه ی فعالان این صنعت آسیب می رساند. برای مواجه با این مشکل نیاز به تبادل دانش داریم تا بتوانیم توفیقات خوبی کسب کنیم .
 
 بهاری فر افزود: بیش از 80 سال از فعالیت صنعت بیمه در کشورمان می گذرد و اقدامات بسیار مثبتی در این حوزه انجام شده است اما بازتاب مثبتی از حرکات صنعت بیمه وجود نداشته است. همین موضوع، مسئولیت روابط عمومی ها را به عنوان آیینه تمام نمای شرکت ها سنگین تر کرده است.
 
 مدیرعامل بیمه "ما" تصریح کرد: متاسفانه در بعضی از موارد اعتماد مردم نسبت به صنعت بیمه سلب شده است برای موفقیت در صنعت باید در ذهن، روح و قلب مشتریان نفوذ کرد و مهم‌ترین نقش را در این میان روابط عمومی های شرکت ها ایفا می‌کنند. در حال حاضر صنعت بیمه به حدی از بلوغ و تکامل رسیده است که بتواند کار گروهی انجام دهد. باید هوش تجاری در صنعت بیمه فعال شود که این بر عهده روابط عمومی ها ست که داده ها را تبدیل به اطلاعات کنند، محیط پیرامون خود را رصد کنند و ارتباط خود را با مشتریان افزایش دهند.
 
 در ادامه دکتر مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی به بیان جزئیاتی در خصوص همکاری های انجام شده با پلیس راهور در راستای توسعه ی فرهنگ بیمه پرداخت و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز در خصوص راهکارهای اجرای موفق و چالش‌های این طرح به بحث و بررسی پرداختند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد