درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34312صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 5 مرداد 1397 - 21:37
روابط عمومی‌های استان سمنان فاصله بین مدیران و مردم را کاهش دهند
دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، با اشاره به کارکردهای اصلی یک روابط عمومی موفق در استان، گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فاصله بین مدیران و مردم را کاهش دهند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، با اشاره به کارکردهای اصلی یک روابط عمومی موفق در استان، گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فاصله بین مدیران و مردم را کاهش دهند.

حمیدرضا خدایی راد عصر چهارشنبه در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی که به میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به رسالت‌های اصلی روابط عمومی‌ها در جامعه، تأکید کرد: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های یک روابط عمومی موفق کاهش فاصله بین مدیر و دستگاه اجرایی با مردم است تا اعتماد عمومی افزایش یابد و از این لحاظ روابط عمومی‌ها دارای اهمیتی ویژه هستند.

وی بابیان اینکه مدیران روابط عمومی‌ها باید فاصله مدیران با مردم را به حداقل برسانند، افزود: بزرگ‌ترین خاصیت این امر، ارتقای اعتماد عمومی به دستگاه مربوطه است که البته پیش‌نیاز این امر، اعتماد و فهم مدیران از جایگاه روابط عمومی است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان درباره ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها طبق قانون، گفت: در حوزه روابط عمومی‌ها امروز می‌بایست به تعریف یک جایگاه برسیم تا در کنار تعریف رسالت‌های روابط عمومی، بتوانیم برای این نهادها، رسالت پاسخگویی نیز قائل شویم.

خدایی کمبود نیروی انسانی در مقوله روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را یک مشکل اساسی در استان سمنان دانست و تاکید کرد: آموزش و ارتقای کیفی و کمی نیروهای روابط عمومی می بایست مد نظر دستگاه های اجرایی استان باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد