درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 19:27   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34263صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 مرداد 1397 - 15:21
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه می‌دانم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه عنوان کرد.


به گزارش شارا، داود بهبودی صبح امروز در دومین نشست سراسری شورای هماهنگی روسا و نمایندگان حوزه‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مراکز، استان‎ها و واحدهای تابعه اظهار کرد: اگر سازمان، خود را متولی توسعه می‌داند و راهبر توسعه است تمام ارکان سازمان بویژه مراکز اطلاع‌رسانی در گفتمان‌سازی توسعه وظیفه‎مند هستند.


وی افزود: بنده روابط عمومی‌ها را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه می‌دانم که یک طرف آن دولت است که باید پیام او را به جامعه و مخاطبان عام و خاص انتقال دهد؛ در کنار آن ابزار رسانه را داریم که باید به نحو مطلوب به کار گرفته شود.


بهبودی با بیان اینکه روابط عمومی معمولا وظیفه دیگری هم دارد که پوشش و تغذیه اطلاع‌رسانی همکاران بدنه سازمان است، افزود: گفتمان‌سازی توسعه باید شکل درون‌سازمانی نیز داشته باشد.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: تعریف روابط عمومی با رویکرد سنتی و قدیمی که فقط به نصب بنر و کارهای این چنینی می‌پرداخت فاصله گرفته و امروز کاری تخصصی، حرفه‌ای و علمی است که باید پیام توسعه را با همه چالش‌های نظری و عملی به جامعه هدف انتقال دهد.


وی تصریح کرد: در شرایط کنونی لازم است بسیار دقیق، ظریف و حساس حرکت کنیم که روشنگری ما با کمترین آسیب‌ها اتفاق افتد و همه ظرفیت‌ها را در راستای ماموریت‌های سازمان بکار گیریم.


بهبودی متذکر شد: توسعه حالت مشارکت‌محوری دارد و روابط عمومی‌ها نهادهایی مشارکت‌جو هستند؛ درحالی که بسیاری از حوزه‌های تخصصی سازمان چنین نقشی را برای خود قائل نیستند.


اضافه می‌شود دومین نشست سراسری شورای هماهنگی روسا و نمایندگان حوزه‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مراکز، استان‎ها و واحدهای تابعه به همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز در محل باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.


در این نشست پس از سخنرانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، مرجان کریمان، معاون حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور به ارائه گزارش عملکرد استان‌ها در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ پرداخت.


ارائه دیدگاه‌ها و نکته‌نظرات نمایندگان حوزه روابط عمومی استان‌ها بخش بعدی نشست امروز را تشکیل می‌داد.


در پایان این نشست مهدی قمصریان، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور به جمع‌بندی مباحث و پاسخگویی به سووالات مطرح شده پرداخت.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد