درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 16:40   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34245صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 30 تیر 1397 - 12:23
مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سمت خود کناره‌گیری کرد
مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه ماشین‌سازی از سمت خود کناره گیری کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه ماشین‌سازی از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (جمعه) تیم ماشین‌سازی رسماً جایگزین گسترش فولاد در لیگ برتر شد و حالا باید فصل آینده به جای این تیم به میدان برود.

بعد از تغییر و تحولات انجام شده در رأس کادر مدیریتی باشگاه ماشین‌سازی، کریم جمالی، مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای این باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

کریم جمالی متن استعفا نامه خود را هم به محمدرضا زنوزی، مالک پیشین باشگاه ماشین‌سازی ارائه داده است. او حدود یک سال مدیر روایط عمومی باشگاه ماشین‌سازی بود.

گفته می‌شود استعفای مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی بی‌ارتباط با تغییر و تحولات انجام شده در مالکیت قدیمی‌ترین تیم شمال غرب کشور نیست.

محمدرضا زنوزی بعد از خرید باشگاه تراکتورسازی از لحاظ قانونی نمی‌توانست مالک دو باشگاه باشد. او به همین خاطر ابتدا مالکیت ماشین‌سازی را به رسول خطیبی داد و سپس این تیم را جایگزین گسترش فولاد در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد