درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 17:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34236صفحه نخست » جمعه، 29 تیر 1397 - 19:11
گزارش نشست رسانه‌های عضو بریکس
سومین مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد.

به گزارش رادیو بین المللی چین، در روزهای 18 و 19 ژوییه سومین مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد. نمایندگان نهادهای رسانه‌ای از پنج کشور بریکس پیرامون موضوع "گسترش همکاری رسانه‌ای در روند ایجاد نظام بین‌المللی فراگیر و عادلانه" بحث و بررسی کردند تا دانش خود را برای تعمیق دوستی‌ها و همکاری عملی بین رسانه‌های کشورهای بریکس تبادل کنند.

وانگ شیائو هوئی، معاون وزارت تبلیغات و معاون مدیر دفتر تحقیقات سیاست‌ کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در آیین گشایش اظهار داشت: کار رسانه‌ها به منظور افزایش دوستی بین مردم، ترویج ارتباط مهم بین تمدن‌ها و یادگیری متقابل، تعمیق مبادلات رسانه‌ها و اطلاعات تماس به منظور افزایش پشتیبانی عمومی از کشورهای بریکس و ترویج مبادلات و همکاری ها، ارزشمند است.

وی سه پیشنهاد برای همکاری کشورهای بریکس مطرح کرد: نخست، ضمن انتقال آرمان، تفاهم همکاری کشورهای بریکس را با یکدیگر ترکیب کنند. دوم، ضمن تقویت اقدامات مشترک، صدای بریکس در مسایل بزرگ و کلیدی را صادر کنند. سوم، با تعمیق همکاری، تاثیرات و نفوذ رسانه‌های بریکس را گسترش دهند.

نوموولا موکانیانه، وزیر مطبوعات آفریقای جنوبی در نشست پنج شنبه ضمن سخنرانی خاطر نشان کرد: مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس، به سکوی مهم برای گسترش گفت و گوی سیاسی و تعمیق همکاری عملی کشورهای بریکس تبدیل شده‌است. امید است کشورها همکاری های رسانه ای را در دوران رسانه‌های نوین تقویت بخشند تا به پیوند نظرات و احساسات مردم کشورهای بریکس و افزایش دوستی بین کشورهای بریکس کمک شود.

در مدت زمان نشست دو روزه، نمایندگان رسانه‌ای کشورهای بریکس درباره موضوعاتی مانند "تقویت روایت بریکس- نقش و وظیفه رسانه‌ها"، "طراحی آینده جهان با ایده مطبوعاتی سازنده و در حال توسعه- پیدا کردن راه‌‌های همکاری برای گسترش همکاری رسانه‌های نوین کشورهای بریکس" و "رسانه‌های کشورهای بریکس و قاره آفریقا" بحث و گفت و گو کردند. علاوه بر آن، در این دور مجمع، "برنامه اجرایی مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس سال 2019 - 2018 " نیز منتشر شد که به منظور ایجاد انگیزه و نیروی بیشتر برای دهه طلایی دوم همکاری بریکس، در این برنامه اجرایی 13 پیشنهاد از جمله افزایش تبادلات بین سازمان‌های رسانه‌ای عمومی و خصوصی، توسعه همکاری عملی رسانه‌ای و پخش روایات خوب درباره همکاری بریکس مطرح شد.

 

منبع: همشهری آنلاین
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد