درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34236صفحه نخست » جمعه، 29 تیر 1397 - 23:05
گزارش نشست رسانه‌های عضو بریکس
سومین مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد.

به گزارش رادیو بین المللی چین، در روزهای 18 و 19 ژوییه سومین مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد. نمایندگان نهادهای رسانه‌ای از پنج کشور بریکس پیرامون موضوع "گسترش همکاری رسانه‌ای در روند ایجاد نظام بین‌المللی فراگیر و عادلانه" بحث و بررسی کردند تا دانش خود را برای تعمیق دوستی‌ها و همکاری عملی بین رسانه‌های کشورهای بریکس تبادل کنند.

وانگ شیائو هوئی، معاون وزارت تبلیغات و معاون مدیر دفتر تحقیقات سیاست‌ کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در آیین گشایش اظهار داشت: کار رسانه‌ها به منظور افزایش دوستی بین مردم، ترویج ارتباط مهم بین تمدن‌ها و یادگیری متقابل، تعمیق مبادلات رسانه‌ها و اطلاعات تماس به منظور افزایش پشتیبانی عمومی از کشورهای بریکس و ترویج مبادلات و همکاری ها، ارزشمند است.

وی سه پیشنهاد برای همکاری کشورهای بریکس مطرح کرد: نخست، ضمن انتقال آرمان، تفاهم همکاری کشورهای بریکس را با یکدیگر ترکیب کنند. دوم، ضمن تقویت اقدامات مشترک، صدای بریکس در مسایل بزرگ و کلیدی را صادر کنند. سوم، با تعمیق همکاری، تاثیرات و نفوذ رسانه‌های بریکس را گسترش دهند.

نوموولا موکانیانه، وزیر مطبوعات آفریقای جنوبی در نشست پنج شنبه ضمن سخنرانی خاطر نشان کرد: مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس، به سکوی مهم برای گسترش گفت و گوی سیاسی و تعمیق همکاری عملی کشورهای بریکس تبدیل شده‌است. امید است کشورها همکاری های رسانه ای را در دوران رسانه‌های نوین تقویت بخشند تا به پیوند نظرات و احساسات مردم کشورهای بریکس و افزایش دوستی بین کشورهای بریکس کمک شود.

در مدت زمان نشست دو روزه، نمایندگان رسانه‌ای کشورهای بریکس درباره موضوعاتی مانند "تقویت روایت بریکس- نقش و وظیفه رسانه‌ها"، "طراحی آینده جهان با ایده مطبوعاتی سازنده و در حال توسعه- پیدا کردن راه‌‌های همکاری برای گسترش همکاری رسانه‌های نوین کشورهای بریکس" و "رسانه‌های کشورهای بریکس و قاره آفریقا" بحث و گفت و گو کردند. علاوه بر آن، در این دور مجمع، "برنامه اجرایی مجمع بلندپایه رسانه‌های کشورهای بریکس سال 2019 - 2018 " نیز منتشر شد که به منظور ایجاد انگیزه و نیروی بیشتر برای دهه طلایی دوم همکاری بریکس، در این برنامه اجرایی 13 پیشنهاد از جمله افزایش تبادلات بین سازمان‌های رسانه‌ای عمومی و خصوصی، توسعه همکاری عملی رسانه‌ای و پخش روایات خوب درباره همکاری بریکس مطرح شد.

 

منبع: همشهری آنلاین
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد