درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34228صفحه نخست » مناسبت های روابط عمومیسه شنبه، 16 مرداد 1397 - 03:03
برای استخدام آژانس روابط عمومی، چه سؤالاتی باید پرسیده شود
همکاری با آژانسهای روابط عمومی یکی از بهترین راهها برای افزایش آگاهی و به تصویر کشیدن برند شماست. با آگاهی از اینکه چگونه با آژانسهای روابط عمومی کار کنیم و چه مدت زمان کاری را با آنها بگذرانیم، می توانید ارتباطی طولانی مدت و مؤثر ایجاد کنید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در ابتدا به انواع مشتریانی که یک آژانس معرفی می کند، نگاهی بیندازید. اگر سازمان با حساب کاربران بسیاری سر و کار دارد، باید در جای دیگر بدنبال آژانس باشید. همچنین باید این مطلب را در نظر بگیرید که اگر آژانس روابط عمومی با رقبای شما سر و کار دارد، آیا بین منافع تضادی وجود خواهد داشت.


بررسی کنید که چه مدت مشتریان از آن آژانس استفاده کرده اند. آیا با تعدادی از مشتریان خود مانند افرادی که مدت ها با آنها ارتباط داشته است، منصفانه رفتار می کند؟ یا آیا میزان بالایی از گردش مشتریان را دارد؟ اگر چنین است، بنابراین مشتریان نتوانستند نتیجه ای را از آژانس دریافت کنند که انتظارش را داشتند. اگر آژانس مؤثر باشد، از مشتریان سابق و در حال حاضر خود درباره نظرات آنها می پرسد. آیا توانسته اند نظر آنها درباره آنچه که می خواستند را جلب کنند؟ آیا این احساس در آنها ایجاد شده است که برای آژانس مهم هستند؟ آیا این احساس را داشته اند که همه چیز را درباره برنامه هایی که آژانس برای کمپین آنها طراحی کرده است را می دانند؟ آیا هزینه ها در مقابل نتایج بدست آمده منصفانه است؟


بعد از آنکه دو یا چند آژانس را پیدا کردید که به نظر مناسب می آیند، با متصدی رسیدگی به حسابهای مشتریان جلسه ای را تنظیم کنید. اطمینان حاصل کنید از متصدی درخواست می کنید که مسئول رسیدگی به حسابهای شما است. باید با لحنی آرام صحبت کنید، نماینده ای خوش برخورد باشید و کار را طوری به پایان برسانید که اشتیاقی در آن ندارید. مدیر اجرایی فعال کسی است که در خدمت به مشتریان، بیشتر از خود مشتاق باشد. آیا متصدی رسیدگی به حسابها به دنبال مرور صورت حسابهای سابق مشتریان خود است. آیا وی هدف مربوط به کمپین، استراتژی به کار برده شده برای رسیدن به هدف و نتایج آن را برای شما توضیح می دهد.


استراتژیهای مبتکرانه و هوشمندانه نتایج بهتری بدست می آورند. به هر کدام از استراتژیهای به کار برده شده توسط آژانسهای روابط عمومی نگاه کنید. کدام رویکرد را ترجیح می دهید؟ البته درست است که اهداف متفاوت، استراتژیهای متفاوت را می طلبد، اما شما احتمالا متوجه شده اید که رویکرد یک سازمان را نسبت به دیگری ترجیح می دهید. از همه مهمتر اینکه آیا شما می توانید گزارشهای شفافی از عملکرد فعالیتهای آنها بدست آورید؟ آیا با نتایج مورد انتظار موافق هستید؟
 

چگونه می توانید بیشتر از آنچه می خواهید از یک آژانس روابط عمومی دریافت کنید

اکنون شما تصمیم گرفته اید که یک آژانس روابط عمومی را استخدام کنید. می خواهید فروش شما افزایش پیدا کند، تصویر خود را در بین صنایع گسترش و آگاهی خود را نسبت به حرفه خویش در بین مشتریان موجود و احتمالی افزایش دهید. ارتباط شما با آژانس روابط عمومی از همان ابتدا آغاز می شود- تبادل نظرهای اولیه، بخش های استراتژی و اهداف. مدیریت کارآمد در این ارتباط و درک فعالیتها و ظرفیتهای آژانس شما نتیجه یک آژانس مناسب و به معنی دیگر بازگشت بالای سرمایه است.
 

از موارد زیر برای داشتن یک ارتباط مؤثر پیروی کنید که نتیجه آن داشتن یک مبارزه انتخاباتی بزرگ، پوشش رسانه ای و افزایش آگاهی از حرفه خود است.


آژانس را کاملاً توجیه کنید:
اجازه دهید که درون حلقه درونی خود باشند و به آنها اطمینان دهید. در اولین ملاقات، آژانس را با سازمان، محصولات، مشتریان مخاطب و تاریخچه آشنا کنید. شناخت بیشتر آژانس، به آنها کمک خواهد کرد تا بهتر داستانها را پیدا کنند و تصویر شما را با افراد مناسب ایجاد کنند.


روابط عمومی را درک کنید:
چنانچه قبلاً با آژانس روابط عمومی کار نکرده اید، بهترین ایده برای شما و افراد کلیدی حرفه شماست تا درباره اینکه روابط عمومی چیست، آموزش ببینید. روابط عمومی به خوبی درک نشده است و چنانچه آن را بهتر بشناسید، بهتر می توانید آن را دریافت کنید.

انتظارات معقولی را تعیین کنید
آگاه باشید که روابط عمومی یک سرمایه گذاری بلند مدت و وقت گیر است. یک تقویم از فعالیتهایی درست کنید که نمای کلی از اینکه مطالب منتشر شده رسانه ها و غیره چه زمانی منتشر خواهد شد، ارایه دهد.
 
ارتباط خود را حفظ کنید
برای بحث درباره فعالیتهای آینده، ملاقات چهره به چهره با آژانس را یکبار در ماه تعیین کنید، اما برای مصوبات، اطلاعات و برنامه ها تقریباً هر روز از طریق تلفن و ایمیل ارتباط بگیرید.


همکاری با آژانسهای روابط عمومی یکی از بهترین راهها برای افزایش آگاهی و به تصویر کشیدن برند شماست. با آگاهی از اینکه چگونه با آژانسهای روابط عمومی کار کنیم و چه مدت زمان کاری را با آنها بگذرانیم، می توانید ارتباطی طولانی مدت و مؤثر ایجاد کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد