درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34183صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 تیر 1397 - 13:39
اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون
دیپلم افتخار سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سطح ملی به اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون اهدا شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دیپلم افتخار سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سطح ملی به اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون اهدا شد.
 
 در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در هتل ارم تهران برگزار شد از برترین‌های این حوزه‌ها تقدیر به عمل آمد.بر این اساس دیپلم افتخار سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سطح ملی به اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون اهدا شد.
 
 امسال بر پایه فراخوان انجمن متخصصان روابط عمومی بیش از ۲۰۰۰ اثر در ۳۳ شاخه فعالیتی از سوی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و شرکت‌ها به دبیرخانه جشنواره واصل شد. در این دوره شاخه‌های ارزیابی جدیدی نیز با توجه به شرایط و نیازهای روز روابط عمومی کشور نظیر فیلم‌های ویدئویی کوتاه، موشن گرافیک، هدایای انتشاراتی و… اضافه گردید.
 
 گفتنی است آثار انتشارات روابط عمومی در بخش برنامه انتشاراتی،انتشارت اصلی، هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس و صفحه‌آرایی، رسانه‌های دیداری و شنیداری فیلم، تیزرو کلیپ، تبلیغات مکتوب و رپرتاژآگهی، تحلیل محتوا و پژوهش‌های بنیادی و کارشناس برتر انتشارات مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد