درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34061صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 14 تیر 1397 - 16:25
مدیر کل روابط عمومی تامین اجتماعی: رسانه ملی در جهت صداقت گام بردارد
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از برخی حاشیه سازیها توضیحاتی را در رابطه با پخش مطلبی در یک بخش خبری،توضیحاتی ارائه داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از برخی حاشیه سازیها توضیحاتی را در رابطه با پخش مطلبی در یک بخش خبری،توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شارا، امیرعباس تقی پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در نوشته‌ای با عنوان "درباره حاشیه‌سازی اخیر برنامه تلویزیونی ۲۰:۳۰ "، آورده است:

سه شنبه شب ۱۲ تیرماه ۹۷ برنامه تلویزیونی ۲۰:۳۰ گزارشی یکی دو دقیقه‌ای پخش کرد از یک نشست ۴-۳ ساعته در سازمان تامین اجتماعی.گزارش کوتاه مربوط بود به سخنان بنده به عنوان مدیر کل روابط‌عمومی سازمان که در آن از خبرنگاران محترم حاضر درخواست کرده بودم به نکته‌ای که ارتباط مستقیمی با موضوع اصلی نشست یعنی «معرفی ابعاد توسعه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در سازمان تامین اجتماعی» ندارد؛ نپردازند (هرچند آن موضوع درباره نقش و کارکرد شرکت بازرگانی در کمک به حفظ دارایی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، در جای خود ارزش بحث و گفت‌وگوی کارشناسی دارد).

در واقع سخن من تقاضای مستقیم و صادقانه از خبرنگاران حاضر بود که جذابیت خبر "شرکت بازرگانی"، مسائل کلان دیگری را که به زندگی روزانه مردم و میلیون‌ها بیمه شده مربوط است تحت الشعاع قرار ندهد...، اما برنامه سازان ۲۰:۳۰ ترجیح دادند برخلاف همکارانشان در دیگر شبکه‌های تلویزیونی، صرفاً همین توضیح و اشاره مستقیم مرا، با زدن سرو ته موضوع اصلی پخش کنند تا شاید این نتیجه را بگیرند که عده‌ای (لاجرم از منسوبان دستگاه‌های اجرایی) مخالف شفافیت و آزادی در پخش اطلاعات هستند، ولی ۲۰:۳۰خیر!

این که سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند تا با تمرکز بر کاستی‌ها و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی و مشکلات مردم، گام‌های مشخصی به سمت بازسازی چهره این رسانه سراسری بردارد به جای خود ارزشمند است، اما به شرط آن که در این مسیر با صداقت و رعایت امانت و چند سویگی گام بردارد.

با گفتن " لا اله" و نگفتن "الا الله" نمی توان اعتماد سازی کرد. دستکم با دستمال آلوده نباید انتظار تمیز شدن شیشه‌های غبار گرفته را داشت"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد