درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:04   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33932صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 تیر 1397 - 20:40
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در الگوی حکمرانی خوب بیان کرد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها در جامعه تحقق می یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در الگوی حکمرانی خوب بیان کرد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها در جامعه تحقق می یابد.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، چهارمین نشست توجیهی و آموزشی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در روز پنج شنبه ٣١ خردادماه با عنوان ارتباطات رسانه ای در روابط عمومی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ‌و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان در سالن همایش های شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم گفت: برگزاری گردهمایی مدیران پس از انقلاب اسلامی در روابط عمومی استانداری یزد برنامه ای زیبا و ارزشمند بود و در بخش ها و نهادهای مختلف می توان نمونه چنین برنامه هایی را اجرا کرد.

«محمدعلی طالبی» ضمن ابراز امیدواری از برگزاری چنین برنامه هایی در استان، ‌ادامه داد: در حقیقت اینگونه برنامه ها تقویت سرمایه های اجتماعی را به همراه دارند زیرا سرمایه های ارزشمندی که حاصل سال ها کار و تجربه در بخش های مختلف هستند، کنار یکدیگر جمع می شوند و می توانند فارغ از گرایش های متفاوت برای تقویت فعالیت های یک مجموعه همفکری کنند.

طالبی افزود: تدوین راهبرد در حوزه روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی حائز اهمیت است اما اغلب اوقات ما خودمان را مشغول ساختارها کرده ایم و وجود ساختار و تقویت آن برای ما به اصل تبدیل شده است.

معاون ‌سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: پیگیری این موضوع که ما چه راهبردی در حوزه روابط عمومی مخصوصا در دستگاه های دولتی داریم حائز اهمیت است زیرا با یک سری موضوعات مشترک در جامعه روبرو هستیم و جزیره ای عمل کردن، مطلوب فایده برای انجام رسالت اصلی حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نمی باشد.

وی ‌بیان کرد: موضوع آب و مسائل بر آمده از آن امروز در استان مطرح است که این مسئله مربوط به یک دستگاه اجرایی نیست و بحث کل جامعه می باشد که بخش های مختلف امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داده و اطلاع رسانی نسبت به این امر نیز به تمام دستگاه ها بر می گردد.

طالبی افزود: بر این مبنا ساز و کارهای رسیدن به استراتژی های مشترک در جمع اصحاب روابط عمومی استان از جمله هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها از طریق تشکیل اتاق فکر دنبال شود.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: یک نکته که می تواند به عنوان چارچوب فعالیت روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد بحث الگوی حکمرانی خوب است و این موضوعی است که روابط عمومی ها به خوبی می توانند ساز و کار وظایف و مسئولیت های خود را در آن قالب پیش برند.

‌طالبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در الگوی حکمرانی خوب با شاخص های مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت روبرو هستیم که به طور مستقیم به وظایف و مسئولیت روابط عمومی بر می گردد و پایداری و تثبیت این الگو می تواند در بسیاری از بخش های جامعه به کمک ما بیاید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد