درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 23:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33932صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 تیر 1397 - 20:40
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در الگوی حکمرانی خوب بیان کرد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها در جامعه تحقق می یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در الگوی حکمرانی خوب بیان کرد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها در جامعه تحقق می یابد.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، چهارمین نشست توجیهی و آموزشی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در روز پنج شنبه ٣١ خردادماه با عنوان ارتباطات رسانه ای در روابط عمومی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ‌و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان در سالن همایش های شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم گفت: برگزاری گردهمایی مدیران پس از انقلاب اسلامی در روابط عمومی استانداری یزد برنامه ای زیبا و ارزشمند بود و در بخش ها و نهادهای مختلف می توان نمونه چنین برنامه هایی را اجرا کرد.

«محمدعلی طالبی» ضمن ابراز امیدواری از برگزاری چنین برنامه هایی در استان، ‌ادامه داد: در حقیقت اینگونه برنامه ها تقویت سرمایه های اجتماعی را به همراه دارند زیرا سرمایه های ارزشمندی که حاصل سال ها کار و تجربه در بخش های مختلف هستند، کنار یکدیگر جمع می شوند و می توانند فارغ از گرایش های متفاوت برای تقویت فعالیت های یک مجموعه همفکری کنند.

طالبی افزود: تدوین راهبرد در حوزه روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی حائز اهمیت است اما اغلب اوقات ما خودمان را مشغول ساختارها کرده ایم و وجود ساختار و تقویت آن برای ما به اصل تبدیل شده است.

معاون ‌سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: پیگیری این موضوع که ما چه راهبردی در حوزه روابط عمومی مخصوصا در دستگاه های دولتی داریم حائز اهمیت است زیرا با یک سری موضوعات مشترک در جامعه روبرو هستیم و جزیره ای عمل کردن، مطلوب فایده برای انجام رسالت اصلی حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نمی باشد.

وی ‌بیان کرد: موضوع آب و مسائل بر آمده از آن امروز در استان مطرح است که این مسئله مربوط به یک دستگاه اجرایی نیست و بحث کل جامعه می باشد که بخش های مختلف امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داده و اطلاع رسانی نسبت به این امر نیز به تمام دستگاه ها بر می گردد.

طالبی افزود: بر این مبنا ساز و کارهای رسیدن به استراتژی های مشترک در جمع اصحاب روابط عمومی استان از جمله هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها از طریق تشکیل اتاق فکر دنبال شود.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: یک نکته که می تواند به عنوان چارچوب فعالیت روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد بحث الگوی حکمرانی خوب است و این موضوعی است که روابط عمومی ها به خوبی می توانند ساز و کار وظایف و مسئولیت های خود را در آن قالب پیش برند.

‌طالبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در الگوی حکمرانی خوب با شاخص های مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت روبرو هستیم که به طور مستقیم به وظایف و مسئولیت روابط عمومی بر می گردد و پایداری و تثبیت این الگو می تواند در بسیاری از بخش های جامعه به کمک ما بیاید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد