درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33922صفحه نخست » پنجشنبه، 31 خرداد 1397 - 12:02
گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد
کمیته پارلمانی رسانههای عامه سوئد امروز گزارش نهایی خود را در مورد آینده رسانه‌های عامه به وزیر فرهنگ، آلیس با کونکه سپرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمیته پارلمانی رسانههای عامه سوئد امروز گزارش نهایی خود را در مورد آینده رسانه‌های عامه به وزیر فرهنگ، آلیس با کونکه سپرد.

گزارش نهایی در مورد آینده رسانه‌های عامه چون رادیوی سویدن، تلویزیون سویدن و رادیوی آموزشی تهیه شده است. این گزارش امروز در یک نشست خبری از سوی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه به وزیر فرهنگ داده شد، آلیس با کونکه در نشست خبری گفت: این موضوع مباحثی را در پارلمان و هم نزد مردم در رسانه‌های اجتماعی برانگیخته است.

ستورِ نورد، رئیس کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه می‌گوید: مباحثی که در این بخش مطرح شده است در واقع مجوزکاری دوره بعدی است. اینکه چگونه در میان مردم به مخاطب دست یافت، مخاطب رسانه‌های عامه کجاها هستند و چگونه می‌توان رسانه‌های عامه را بیش‌تر غیر وابسته نگهداشت.

ستورِ نورد در گفتگویی جداگانه گفته است که منابع و امکانات بیشتر در اختیار رسانه‌های عامه گذاشته خواهد شد. او می‌گوید: رسانه‌های عامه امکانات و منابع بیشتر با مجوز طولانی‌تر در اختیار خواهند داشت. یکی از پیشنهادها این است که رسانه‌های عامه بیش‌تر از این محلی باشند. به ویژه در مناطقی که روند اطلاع رسانی ضعیف است.

پیشنهاد دیگر در مورد نشرات رادیوی سویدن و گسترش ارتباطات، مطرح شده است. استورِ نورد می‌افزاید: رادیوی سویدن به زبانی نشرات خواهد کرد که در مناطق نزدیک ما قابل فهم باشد. این در رابطه با نشر اخبار است. دسترسی به آن یک فرصت مهم دموکراتیک برای افرادی است که در نزدیکی ما قرار دارند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد