درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33884صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 28 خرداد 1397 - 03:58
«سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد
اگر سنگاپور می خواست برای تبلیغ خود از روش دیگری به جز پذیرش این نشست استفاده کند و این حجم از مخاطب را جلب نماید باید مبلغی بالغ بر 200 میلیون دلار را پرداخت می کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سنگاپور - همزمان با انتشار تصویر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در شبکه های اجتماعی در حال قدم زدن با جمعی از افراد سرخوش در یکی از کافه پشت بام های سنگاپور در شب پیش از نشست بی سابقه با رئیس جمهور دونالد ترامپ، این سوال برای شهروندان آمریکایی به وجود آمد که «سنگاپور کجاست»؟

به گزارش گروه بین الملل شارا به نقل از رویترز، سنگاپور، این شهر کشورِ -کوچک که در جنوب شرق آسیا واقع شده و در ابتدای این هفته میزبان مذاکرات هسته ای بود، در روز دوشنبه (11 ژوئن)، در موتور جستجوی گوگل، توسط آمریکایی ها بیشترین سرچ را داشته است که این میزان برابر 2 میلیون بازدید می باشد.

در روز دوشنبه، رسانه های خبری، تور شگفت آور کیم در هتل نمادین مارینا بِی سندز و باغهای اطرافش و نخستین ساعات دیدار وی باترامپ در جزیره سنتوزا را پوشش دادند.

به گزارش مقامات سنگاپو ، سازماندهی این نشست برای آنها بیش از 20 میلیون دلار هزینه در پی داشته است؛ رقمی که خشم برخی از شهروندان این کشور را برانگیخته است. با این وجود، کارشناسان بازاریابی معتقدند، پوشش خبری این رویداد موجب شده بیش از ده ها برابر این میزان به کشور سنگاپور بازگردد.

اولیور چانگ، مدیر اجرایی توانایی بازاریابی و ارتباطات در هیئت گردشگری سنگاپور می گوید، «این موجب شده کشور سنگاپور برای مخاطبان بین المللی، روی نقشه قرار بگیرد».

صنعت گردشگری، سالانه حدود 4 درصد در تولید ناخالص داخلی سنگاپور نقش دارد. در سال گذشته، حضور 17.4 میلیون بازدیدکننده، به ویژه از کشور چین (که در صدر این بازار است) و هند، رکورد حضور گردشگر در کشور سنگاپور را جا به جا کرد.

با این حال، ماه گذشته، مجله سبک زندگی تایم اوت، سنگاپور را جزء کشورهایی بر شمرد که کمترین میزان هیجان انگیزی را دارند.

اندرو کارلینگ، مدیر اجرایی و موسس آژانس ارتباطات « West Pier Ventures» معتقد است، اگر سنگاپور می خواست برای تبلیغ خود از روش دیگری به جز پذیرش این نشست استفاده کند و این حجم از مخاطب را جلب نماید باید مبلغی بالغ بر 200 میلیون دلار را پرداخت می کرد.

به گفته شرکت اطلاعات رسانه ای «Meltwater»، پوشش خبری در سه روز پیرامونی این نشست، ارزشی تبلیغاتی برابر با 270 میلیون دلار آمریکا (360.5 میلیون دلار سنگاپور) داشته است، این در حالی است که ارزش تبلیغاتی ماهی که منتهی به این نشست شده است برابر 767 میلیون دلار آمریکا می باشد.

به گفته جیسون تن، از آژانس تبلیغات رسانه ای «Zenith Singapore»، «نشست ترامپ-کیم، قطعا مهمترین رویداد جهانی است که توجهات بسیاری از مردم جهان را به سنگاپور جلب کرده است».

«از آنجایی که سنگاپور یکی از مقصدهای گردشگری بسیاری از آسیایی ها است این، تصویرِ ما را به عنوان یک کشور امن و کارآمد تقویت می نماید. برای آمریکایی هایی که با آسیا آشنایی ندارند، این نشست مطمئنا سنگاپور را در زیر نورافکن های جهانی قرار می دهد».

با این حال، هنوز برخی از افراد (که انتظار معلومات بیشتری از آنها می رود) به چشم می خورند که برای پیدا کردن موقعیت مکانی دقیق سنگاپور - که به نقطه قرمز کوچک مشهور است- در نقشه مشکل دارند.

وزارت امور خارجه ایالات متحده، در یادداشتی که در رابطه با نشست فوق منتشر نموده است، به اشتباه سنگاپور را بخشی از مالزی نام برده که همین امر موجب راه افتادن سیل عظیمی از نظرات کنایه آمیز در رسانه های اجتماعی شد.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد